Hey wz10,
Welkom op het Vodafone Forum! Ik zie dat het nogal akelig stil is rondom jou post. Zal je dus ook proberen verder te helpen met jou vraag!
Als je nog een abonnement hebt van voor 6 september 2010 dan kan je inderdaad jou data verbruik niet bijhouden via my vodafone. Dit gaat wel met abonnementen na 6 september 2010, omdat deze een vast data limiet hebben.
Je kunt eventueel uit de verschillende market places een app downloaden die voor jou het data verbruik bijhouden. Echter ga er wel vanuit dat deze niet 100% betrouwbaar zijn met je daadwerkelijk verbruik.
Tevens kun je Vodafone bellen om na te vragen hoeveel je in de maand al verbruikt hebt!
Twitter is niet veel aan verbruik. Als je je houdt aan standaard internet gebruik ( webpagina's laden, twitter, email, ping, facebook, enz ) zul je ook normaal uitkomen met jou data bundel. Wat ik je wel afraad is het streamen ( youtube, internet radio ). Deze zorgen voor ontzetten veel data verbruik!
Ik hoop je hiermee voldoende informatie te hebben gegeven om verder te kunnen met surfen!
Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team