Hallo Samantha,
het klinkt alsof het probleem mogelijk door een slechte connectie met het netwerk te maken heeft, gezien de wisselende resultaten.
In eerste instantie moet je zien uit te vinden of het aan het toestel zelf ligt, of aan een andere factor.
Je geeft aan dat je het toestel al hebt geupdate, dus eigenlijk zou het geen software probleem mogen zijn.
Je kunt bij een Vodafone winkel een SIM-wissel uit laten voeren, om op deze manier de SIM-kaart als verdachte aan te kunnen wijzen of juist uit te sluiten.
Als een SIM-wissel je probleem ook niet oplost, zit er weining anders op om je BB op te laten sturen door Vodafone, onder vermelding van "Netwerkconnectiviteit".
Neem in dat geval wel even je factuur van de aanschaf mee naar de Vodafone-winkel. De reparateur bepaalt op basis daarvan of het onder garantie valt (wat neerkomt op binnen 2 jaar na aankoop). Mocht je de telefoon indertijd via Internet of telefonische verkoop hebben aangeschaft, neem dan even de pakbon mee, die voldoet in dat geval ook als aankoopbewijs.
Succes, ik hoop dat het snel opgelost kan worden.