xivius

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Data Bundel (Bes) Op Android / Nokia

Hallo,Ik heb een Vodafone Blackberry Data Bundel (BES) en deze wil ik incidenteel gebruiken op een Android / Nokia. Wanneer ik de SIM kaart in de Android / Nokia doe kan ikprima bellen, echter krijg ik geen data verkeer (3G) ... kan dit kloppen ? en is hier iets aan te doen ?
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hallo Xivius,

Het is me opgevallen dat je post nog zonder reactie is, ik zal je proberen een beetje op weg te helpen.

Om even kort op beide vragen antwoord te geven, ja dat kan kloppen, en ja hier valt wat aan te doen

Je geeft aan een Enterprise aansluiting te hebben, wat inhoudt dat je mail, agenda etc van het werk ontvangt?
Deze server is dan in beheer bij de IT/Telecom afdeling van het bedrijf en daar kun je in eerste instantie terecht met je vraag.

De informatie die je geeft is wat weinig om te kunnen bepalen waarom je geen data verbinding hebt.
Dit zou kunnen door bijvoorbeeld het gebruik van een bedrijfs toegangspunt, instellingen, eventuele verstoringen enz.

Zoals je ziet, kunnen er meerdere oorzaken zijn waarom je data verbinding niet werkt
Neem eerst even contact op met je eigen IT/Telecom afdeling, als je er vervolgens nog geen oplossing voor hebt, hoort onze Klantenservice dat graag

Met vriendelijke groet,

Chris
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic