Pas-cal

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Blackberry Bold 9700] Blackberry bold 9700 wifi buitenland

Hallo,

Ik heb een Blackberry bold 9700 met Blackberry abbonoment.
Maar ik ga 3 weken naar het buitenland dus zet ik mijn internet uit maar ik wil tog wifi ontvangen.
Ik ben vaker naar het buitenland gegaan met mijn internet uit en heb geprobeert om verbinding te maken met internet, mijn Blackberry maakt dan wel verbinding met een wifi profiel maar ik heb geen internet.
Bij mijn verbindingen staat dan bij wifi een grijs streepje ipv een groen vinkje, maar er staat wel de naam van het wifi profiel erachter.

Groet, Pascal
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Hallo Pascal,
 
dat is geen fout in je toestel of zo, maar gewoon de normale manier waarop een Blackberry werkt.
 
Een BB zal altijd eerst een verbinding via het netwerk met de servers van RIM (de fabrikant van BB) op willen zetten en staat daarna pas internetverkeer toe, ook via WiFi.
 
Jouw beste optie lijkt mij de Alles-in-1 op Reis bundel aan te zetten, dan heb je voor 2 euro per dag 20 minuten bellen, 20 minuten gebeld worden, 20 SMSjes versturen en 35 Mb internet.
 
Die laatste moet voldoende zijn om jouw met je BB online te helpen.
 
Fijne vakantie!
Pas-cal
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Oke bedankt voor je antwoord, maar hebben jullie ook een bundel met alleen internet?
Dat ik bijvoorbeeld 1 malig 10 euro betaal en dan bijvoorbeel 500mb internet in het buitenland heb?
 
Goet, Pascal
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Pas-cal schreef:
Oke bedankt voor je antwoord, maar hebben jullie ook een bundel met alleen internet?
Dat ik bijvoorbeeld 1 malig 10 euro betaal en dan bijvoorbeel 500mb internet in het buitenland heb?
 
Goet, Pascal
Zoals ik al aangaf is de Alles-in-1 op Reis bundel voor jou het voordeligst, maar je mag rustig zelf even kijken 😉
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic