xNavii

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BlackBerry blox voor bb9780

Hallo
ik ben nu op dit moment ongeveer 2 maanden een bezitter van de blackberry bold 9780. Ik gebruikte eerst gewoon mijn oude prepaid kaart van telfort maar ben sins 3/4 maand overgestapt op blackberry blox van Vodafone. Ik had gelezen dat het internet tot 30 juni gratis was. in het begin liep alles goed ik had bijna overal berijk met internet en alle applicaties deden het gewoon. deze week kreeg ik een smsje van vodafone dat men internet blox op was. Ik kan me best voorstellen dat ik de 250mb op heb gemaakt maar wel een beetje raar omdat er toch echt stond dat het tot 30 juni gratis internet was. Ik kon toen ik de blox nog niet op had gemaakt nog op alle applicaties die een dataplan (BIS) nodig hadden als blackberry messenger of de normale twitter applicatie. Ik kan dat nu dus niet meer omdat hij geen dataplan (BIS) ziet ofzo.. ik ben naar de winkel gegaan en daar wisten ze er niet echt raad mee dus ben ik naar dit forum gegaan. Maar ik zit nu wel met een paar vragen..
kan ik niet gewoon de applicaties die via dataplan (BIS) werken gebruiken via de wifi als mijn blox op is? want hij sluit het dataplan (BIS) af volgens mij als de blox op is. (bij de opties staat dataplan wel aan)
Omdat er overal stond dat ik internet tot 30 juni gratis internet heb, heb ik dan geen recht op een soort van verlenging tot 30 juni?
Hoop dat ik snel antwoord krijg
Groetjes Rasmus
1 Reactie 1
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
hoi Xnavii,

Welkom op het Vodafone Forum!

Je blox is inderdaad tot 30 juni gratis. Deze gratis dienst behulst ook 250mb. Ga je erover heen dan komen er kosten in rekening van €0.30 per 10mb.

Je blox zal ook aanblijven staan voor BIS. Dus je kunt naast het 2g/3g ook gebruik maken van je WIFI verbinding ( of je nou binnen of buiten de bundel zit ).

Met Vriendelijke Groet,
Roy
Vodafone Forum Team

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic