ikke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Annulering

Ik heb geen idee of ik deze vraag goed plaats hier zo niet  SORRY!!!!!
Ik heb enkele weken geleden mijn contract via my vodafone verlengd.
Nu had ik na 2 weken nog niets gehoord(ook niet van de klantenservice die ik een vraag gemaild had) en ben toen gaan bellen met
Vodafone en nu bleek het model gsm niet op voorraaad te zijn .
Ze hebben toen mij verlening geanulleerd.
Dit is nu wel terug te zien bij mijn tegoed en verbruik(omdat mijn oude contract lager was) alleen is de contract datum niet veranderd kan ik nu toch mijn contract verlengen in een Vodafone winkel of moet ik wachten tot dat de datum ook veranderd is?
 
B.v.d. Ikke
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hallo ikke,

Helaas ben je hiervoor op de verkeerde plaats 😞
We kunnen zonder 06 nummer van je niets van gegevens terugvinden, bovendien lijkt het me niet handig deze informatie op een open Forum te plaatsen.

Wat mij het meest eenvoudige lijkt is dat je telefonisch even contact met ons opneemt zodat we dit kunnen controleren voor je.

Met vriendelijke groet,

Chris
Vodafone Forum Team
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic