xGiveMeHpx

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

BlackBerry 9900 Update Probleem !

Hallo.
 
Vandaag heeft mijn blackberry 9900 aan mij gevraagd of ik de software wil updaten.
Ik heb ja gezegd want dat leek me wel een goed plan.
Eerst heeft hij alle spullen gedownload zonder problerem, daarna zegt hij tegen mij dat er eerst een back-up gemaakt moet worden, ik accepteer dat. 
Zodra hij bij de 23% van de backup zit, loopt hij helemaal vast en doet niks meer, ik dacht, mischien hoort dat er allemaal wel bij omdat het een update is, maar naar een uur stond hij nogsteets op 23% dus nu had ik wel door dat hij vastgelopen is.
Ik heb even de batterij er uit gehaald en naar een minutje er weer ingedaan, de blackbarry start gewoon normaal op.
Maar zodra hij opgestart is Begint hij Direct weer met de backup, en blijft hij gewoon weer bij 23% hangen. 
Ik kan verder ook helemaal meer doen. Hij blijft de heeletijd hangen bij: Backup van Social Feeds.
 
Ik krijg nu best wel het gevoel dat m'n 1 jarige blackbarry Nu al kapot is 😞
 
Kan iemand me alsjeblieft helpen ? is er mischien een manier om de update/backup te stoppen ?
 
Vriendelijke Groet, Demian
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
xGiveMeHpx schreef:
Hallo MauriceD.

Ik heb mijn bb naar een vodafone winkel gebracht, en daar hebben ze hem weer voor me gemaakt, Bedankt voor het helpen op de forums ! 🙂

m.v.g Demian
Hoi Demian, goed om te horen dat het is opgelost 🙂 Graag gedaan van mijn kant en mocht er in de toekomst een vraag zijn dan stel deze gerust weer op het Vodafone forum 🙂 Fijn weekend voor jou.

Bekijk in context

3 Reacties 3
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Demian, welkom op het forum 🙂


Ik heb je post gelezen en het klinkt niet goed. Ik adviseer je om op een PC of laptop de desktop manager van BlackBerry te downloaden. Als je dit gedaan hebt open je het programma en koppel je de Blackberry aan de PC of laptop. Je toestel wordt nu herkend door het programma. Kijk eens of je de update via deze weg kunt doen. Lukt dit niet dan adviseer ik je met het toestel naar de Vodafone winkel te gaan. Mijn collega's zullen je toestel dan controleren. Mocht deze onverhoops defect zijn kunnen we het ter reparatie aanbieden.
xGiveMeHpx
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo MauriceD.
 
Ik heb mijn bb naar een vodafone winkel gebracht, en daar hebben ze hem weer voor me gemaakt, Bedankt voor het helpen op de forums ! 🙂
 
m.v.g Demian
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
xGiveMeHpx schreef:
Hallo MauriceD.

Ik heb mijn bb naar een vodafone winkel gebracht, en daar hebben ze hem weer voor me gemaakt, Bedankt voor het helpen op de forums ! 🙂

m.v.g Demian
Hoi Demian, goed om te horen dat het is opgelost 🙂 Graag gedaan van mijn kant en mocht er in de toekomst een vraag zijn dan stel deze gerust weer op het Vodafone forum 🙂 Fijn weekend voor jou.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic