Ik verwacht zowel touch als qwerty met een uitmuntend toetsenbord te kunnen werken, en heel snel bij te kunnen blijven met alle notificaties, zoals dat nu ook op mijn 9900 is (ik manage er 10 mail accounts mee). Met name het touch keyboard maakt me heel nieuwsgierig, want er word zoveel goeds over gemeld, terwijl ik zelf eigenlijk nooit iets zie in het tikken op een glasplaat van minder dan 7 inch. Verder verwacht ik veel tijd te besparen met de Peek functie, hoop ik op een redelijke camera (als het echt mooi moet zijn gaat de Nikon mee) en met een beetje opletten een volle werkdag batterijduur (vroeger wel 2, maar dat was de 9700 zonder touchscreen).
Dan een paar grote namen in app-land om de recensenten en beetje tevreden te houden (WhatsApp en Skype komen al, wat voor veel mensen fijn is).
Verder heb ik hele hoge verwachtingen van de HTML5 kracht van de browser, en denk ik dat in de komende 2 jaar daar wel veel meer cross-platform oplossingen mee gemaakt worden (veel apps zijn geboren uit gebrekkige browser-ervaringen op mobiele platforms).
Maar zeg eens, als ik mij abonnement verleng, wanneer komt de postbode dit toestel dan brengen?