SGS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Bkr registratie

Hoi ik probeer sinds gister iemand te spreken die over bkr registraties gaan maar niemand kan me hierbij echt helpen, ik heb een mail gestuurd naar de bkr afdeling maar krijg daar geen antwoord op,  ik ben bezig met een hypotheek afsluiten en het is heel belangrijk dat ik al antwoord voor donderdag heb, want mijn offerte is geldig tot donderdag, er is bij mij in 2019 een onterechte codering a2 gedaan, dat moest nog aangepast worden maar is toen niet aangepast en nu kan ik hierdoor geen hypotheek krijgen, zou dit zo spoedig mogelijk geregeld kunnen worden? Mijn klantnummer is: ********

 

@Energieboy @ Vodafone  


Moderator Steven: 04-05 10:45 uur - klantnummer verwijderd ivm privacy

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat je inmiddels een terugkoppeling hebt ontvangen van mijn collega's over de BKR. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @SGS 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het verwijderen van je BKR gaat via een speciale afdeling en die kunnen daar meestal 5 werkdagen over en daar krijg je geen aparte bevestiging van. Uiteraard is dit heel vervelend maar ik begrijp je hypotheek verstrekker ook niet helemaal. Die weet ook hoe het werkt en weet ook dat het tijd kost om dit allemaal uit te zoeken, zeker als je een onterechte codering hebt gekregen. Eigenlijk mogen die ook wel iets coulanter zijn met de aantal dagen om dit te regelen. 

Maar omdat ik niet bij Vodafone werk kan ik je hiermee niet helpen. Wel @Louis kan je helpen. Z'n naam heb ik nu genoemd dus hij zal denk ik wel snel hier langs komen. Of hij ook echt iets kan betekenen, omdat het toch via een speciale afdeling moet gaan, weet ik niet. Maar hij werkt wel voor Vodafone dus hij kan je iets meer melden dan ik. Succes en alvast veel plezier met je nieuwe woning. 

SGS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Beste @Energieboy  bedankt voor je snelle reactie!

 

@Steven VF zou jij me hierbij kunnen helpen?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @SGS,
Welkom op de community van Vodafone. Als ik het goed begrijp is er het een en ander niet goed gegaan met de toestellening. 
Indien er iets niet klopt betreft het toestel, toestellening en het bedrag hiervan, dan moet hiervoor een onderzoek aangemaakt. Dit gaat helaas niet via de afdeling die over het BKR-registratie gaat maar via onze klachtenafdeling. Deze afdeling kan je hier dan ook niet mee verder helpen. Gelukkig kan ik dit wel aankaarten maar dan hoor ik graag wat er precies aan de hand is met het toestel en de kosten hiervan. Een onderzoek voor aankomende donderdag afronden zal helaas niet gaan lukken. Hier gaat helaas wat langer overheen omdat er uitgezocht moet worden wat er fout is, waardoor dit komt en hoe we dit kunnen corrigeren. Ik hoor dan ook graag van je! 

SGS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Het gaat om een abonnement van 2019, dat is allemaal afbetaald maar daarover is er een bkr registratie aangemaakt terwijl dat geen bkr registratie hoort te zijn want het is netjes afbetaald. Er werd gezegd dat de bkr afdeling zo snel mogelijk contact op zouden nemen om dat te wijzigen maar ik heb helemaal niks van ze gehoord!

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Wanneer heb je de mail verstuurd en wie heeft wanneer aangegeven dat deze afdeling dit terug gaat koppelen naar je @SGS
Kun je mij een privebericht sturen met daarin de volgende gegevens:
- Voor en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
- Bewijs dat alles is afbetaald etc. 
Ik kijk graag met je mee hiervoor en of ik hierover iets kan achterhalen. Ik heb je een privebericht gestuurd waarop je mag reageren. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Ik zie dat je inmiddels een terugkoppeling hebt ontvangen van mijn collega's over de BKR. 
Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic