Goedemorgen,
Ik ben de afgelopen twee weken meerdere malen bij de voafone shop geweest om een nieuw abonnement af te sluiten, hier lukte het niet omdat ik niet door de BKR toetsing kwam.
Na meerdere pogingen werd ik door de medewerker verwezen naar een e-mailadres waar ik contact mee kon opnemen.
Ik heb hiernaar toe gemaild met het hele verhaal uitgelegd en afbeeldingen erbij en het enige wat ik terugkrijg is een standaardmail met de uitleg wanneer er een BKR toetsing plaatsvindt.
Terwijl mijn vraag was of zij konden zien waarom het afgekeurd is, het rare is ook dat als ik bij andere providers een indicatietoets laat doen, met exact dezelfde bedragen, hij wel gewoon goedgekeurd wordt.
Mijn vraag is nu, is er nog een andere manier om die afdeling te bereiken waardoor ik daadwerkelijk antwoord krijg en mijn mail daadwerkelijk gelezen wordt i.p.v. dat ik een standaard mail terugkrijg die totaal geen antwoord geeft op mijn vraag? Is er een telefoonnummer? Kunnen jullie zorgen dat er daadwerkelijk iemand naar mijn mail gaat kijken als ik de gegevens doorgeef?
Klantenservice heb ik ook al gebeld, maar telkens als in het menu aangeef waar ik voor bel, word ik verwezen naar de website, schiet dus ook niks op.
Ik hoor het graag van jullie.
Melanie