Mebus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Binnenbundeltarief en 0900 nummers

Goedeavond,

Ik had een vraag over mijn abonnement (Scherp L).

Worden kosten door het bellen van 0900 nummers afgehaald van mijn starttegoed? Ik heb namelijk van mijn 9,00 starttegoed nog 8,40 over en wil wat betalen d.m.v. 'Pay By Phone'.

Als ik in dit PDFje kijk lijkt mij dat wel zo?https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/tarieven/tarievenoverzicht_vodafone_scherp_4_augustus_2014...

Met vriendelijke groet,

Mebus
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Mebus, bellen naar 0900-nummers gaat deels binnen en deels buiten de bundel.
In de folder vind je: Bellen naar 0900-, 0906- en 0909-
nummers - Binnenbundeltarief + tarief service nummer,
als de bundel op is standaard buitenbundeltarief + tarief service nummer

Dat moet je opvatten als: de minuten die je gebruikt bij het bellen gaan uit je bundel. Dus stel je belt tien minuten naar een 0900-nummer, dan gaan die tien minuten van je bundel af. Net zoals dat bij tien minuten naar een 06-nummer bellen zou gaan.

De kosten die de aanbieder van het nummer rekent, die betaal je los via je factuur. Dus stel dat de boodschap aan het begin van het bellen is: de kosten voor dit nummer bedragen x euro(cent) per minuut, dan betaal je die kosten los buiten de bundel.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Mebus, bellen naar 0900-nummers gaat deels binnen en deels buiten de bundel.
In de folder vind je: Bellen naar 0900-, 0906- en 0909-
nummers - Binnenbundeltarief + tarief service nummer,
als de bundel op is standaard buitenbundeltarief + tarief service nummer

Dat moet je opvatten als: de minuten die je gebruikt bij het bellen gaan uit je bundel. Dus stel je belt tien minuten naar een 0900-nummer, dan gaan die tien minuten van je bundel af. Net zoals dat bij tien minuten naar een 06-nummer bellen zou gaan.

De kosten die de aanbieder van het nummer rekent, die betaal je los via je factuur. Dus stel dat de boodschap aan het begin van het bellen is: de kosten voor dit nummer bedragen x euro(cent) per minuut, dan betaal je die kosten los buiten de bundel.
server075

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
*verwijderd door moderator: Spam*
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic