Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
Ik heb bijna geen internet met 4g terwijl ik thuis altijd snel internet heb. Heb 4g uitgeschakeld op mijn iphone6s en nu is hij met downloaden al 10x zo snel en kan ik wel pagina's openen. Kan iemand dit verklaren? Heb hem al aantal keer opnieuw opgestart ook geforceerd zonder resultaat. Ik kan geen storingen vinden op 5388hs
Dat is niet zo prettig. Let je wel op met downloaden via 4G dit slurpt je MB's op. Ik zie inderdaad dat er geen storing is op de postcode, wel is er en storing net buiten Nistelrode.
Bedoel je met het uitschakelen van 4G dat je gebruik maakte van het 3G netwerk? Is dit en nieuw abonnement of heb je dit abonnement al en tijdje?
Ja, draai nu op 3G waar niks mis mee is, 4g uitgezet op mijn telefoon. Mijn abonnement is idd verlengt, maar is verder zelfde simkaart. Het is bijna een maand dat ik nu een red abonnement heb. Maar 4g heeft het wel gedaan tot op gister.
Heb je al eens een simwissel gedaan of een kruistest? Hierbij gaat jouw simkaart in een ander type en merk toestel en een werkende simkaart in jouw toestel. Dan kun je op die manier uitsluiten of er iets mis is met het staartje etc. Ik raad je aan om dit als eerste te doen voordat er een onderzoek wordt gedaan aangezien ze vaak dit soort gegevens nodig hebben.
Helemaal top, we horen het graag, dit kun je trouwens beide uitvoeren in een Vodafone winkel. Wat je ook kunt proberen trouwens is handmatig een netwerkwissel doen. Hierdoor meldt de simkaart zich opnieuw aan. Zet hem dan bijvoorbeeld op kpn en daarna terug.
Ik zit voor mijn werk overal, maar het 4g probleem bij mij lijkt vooral thuis het probleem te zijn. Vraag me af of mijn sim wisselen dan zin heeft als ik in Eindhoven bijvoorbeeld wel snelle 4g heb.
Ik heb precies hetzelfde probleem sinds kort, thuis een download van 0,25 moet en elders 20/30. Thuis is Utrecht. Dit ligt niet aan datalimiet van abbo want anders zou ik elders hetzelfde probleem hebben. Waar kan ik het probleem aangeven zodat vodafone een onderzoek gaat doen?
Op dit moment speelt er een probleem met het 4G internet Heel veel klanten ervaren traag internet terwijl ze nog tegoeden hebben. Hiervoor loopt ook een onderzoek en sommige klanten kunnen zich niet aanmelden.
Het probleem met 4G snelheid is inmiddels opgelost. Ervaar je toch nog problemen? Meld het dan via onze Network Check bij onze Network Crew. Kijk hiervoor op deze site. Topic gesloten.