ter84

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij welk abonnement zit Vodafone onderling bellen inbegrepen?

Op internet zag ik dat je gratis onderling kunt bellen naar Vodafone abonnees vanaf 200 belminuten. Op een andere site stond vanaf 45 euro per maand. Toen ik 15 oktober de klantenservice belde zei ze dat het maar voor een aantal abonnementen van toepassing was. En niet geldig bij bijvoorbeeld scherp abonnementen. En pas begon vanaf 45 euro abonnementen. Vandaag sprak ik iemand van de klantenservice die zei dat de regels weer veranderd waren en het al vanaf 160 belminuten was. Dus wat zijn nu precies de voorwaarden? Via mijn werk kan ik een Vodafone Web Voordeel 40, 2 jaar nemen met 50% korting. Kan ik met dat abonnement dan wel of niet gratis Vodafone nummers bellen? Zoniet, bij welke dan wel?
1 Reactie 1
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
Beste ter84,
 
je hebt het over "op het internet zag ik...." en dan over "op een andere site zag ik...".
 
Dat schept niet veel duidelijkheid over waar je nu exact wat hebt gezien.
 
Wij kunnen natuurlijk alleen spreken over hetgeen er op de site van Vodafone zelf staat.
 
En daar kunnen volgens mij weinig misverstanden over bestaan: http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/abonnementen/abonnementen_met_toestel/bel_sms_web/
 
Daar zie je exact bij welk abonnement het onderling bellen inbegrepen is: Bij alle daar genoemde abonnementen! 😉
 
Wat de voorwaarden zijn voor een aanbieding via jouw eigen werk, tja, daar kunnen wij natuurlijk weer niets over zeggen, dat zou je gewoon op je werk dan na moeten kunnen vragen. Het mag dan wel een Vodafone abonnement, maar de voorwaarden zijn kennelijk door jouw werkgever met Vodafone uit onderhandeld, en dat zullen zij zelf als beste weten.
 
ik hoop dat ik je een beetje duidelijkheid heb kunnen geven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic