SteynB

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bij verlenging telefoon besteld, maar deze staat niet op de bevestiging?

net een nieuwe telefoon besteld bij Vodafone bij verlenging abonnement.

staat op de factuur van de bestelling echter geen teken van!

eenmalige kosten staan er ook niet op, zie afbeelding 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @SteynB, goedemorgen!

Goed dat je even een dubbelcheck komt doen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er op 4 november 2024 een bestelling is geplaatst (order 498844871). Dit betreft een verlenging voor een Red abonnement (2 jaar) voor € 22,50 per maand. Het gaat hierbij om een Sim Only abonnement, waardoor er dus geen toestel bij zit en je deze ook niet vermeld ziet staan op de bevestiging. Indien je graag een verlenging met toestel wilt, dan wil ik je adviseren om even contact op te nemen met de collega's van Status Order via 0800-0560. Zij kunnen dit verzoek in orde voor je maken. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3615Posts
  • 1103Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @SteynB, goedemorgen!

Goed dat je even een dubbelcheck komt doen! Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er op 4 november 2024 een bestelling is geplaatst (order 498844871). Dit betreft een verlenging voor een Red abonnement (2 jaar) voor € 22,50 per maand. Het gaat hierbij om een Sim Only abonnement, waardoor er dus geen toestel bij zit en je deze ook niet vermeld ziet staan op de bevestiging. Indien je graag een verlenging met toestel wilt, dan wil ik je adviseren om even contact op te nemen met de collega's van Status Order via 0800-0560. Zij kunnen dit verzoek in orde voor je maken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic