Dit is blijkbaar normaal bij het verlengen, met het ingaan van het nieuwe abonnement.
Ik had online de bestelling geplaatst voor het verlengen van mijn abonnement. Met een telefonische bestelling zou de Vodafone medewerker je moeten vragen wat er met je BloX moet gebeuren.
Ik krijg uit coulance de helft van de gemaakte kosten in het buitenland gecrediteerd. Aangezien het bij mij gelukkig 'maar' tot €40,- is opgelopen, ben ik hiermee akkoord gegaan.
Een BloX is een aanvulling op een abonnement, niet alle BloXen zijn beschikbaar voor elk abonnement, het gaat om een nieuw abonnement, dus moet je opnieuw kijken welke BloXen je hebt en indien gewenst aanzetten. Is dat een beetje hoe het zit?
Maar is het dan zo moeilijk om in een 'bevestiging wijziging abonnement' e-mail 1 extra regeltje toe te voegen?
"Let op: je dient je BloX opnieuw te configureren" oid...
"Zodra we het abonnement wijzigen sturen we je een e-mail met alle informatie."
Alle informatie? Dus niet.