baukje

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bevriezing abonnement nog niet opgeheven

Beste Vodafone,

Per 1 oktober 2014 is mijn abonnement tijdelijk bevroren vanwege een stage in het buitenland. Het abonnement zou bevroren blijven tot 31 januari 2015 en vervolgens automatisch weer worden geactiveerd.
Echter ben ik sinds 1 februari weer terug in Nederland en is mijn abonnement tot op vandaag (4 februari) nog steeds bevroren.
Zou u mij kunnen vertellen waar het probleem zit?

Met vriendelijke groet,
Baukje Nauta
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Ik raad je aan om even te bellen met Vodafone. Bel dan 1201 voor hulp. Werkt je mobiele telefoon niet? Met een ander toestel bel je naar 0900-0940 (particulier) of 06 54 50 01 00 (zakelijk).
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
- Topic gesloten. Vraag is niet geschikt voor forum -
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic