Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes

Bevestigingsmail na bestelling

In dit topic vind je de bevestigingsmail die je na het plaatsen van een bestelling wordt gestuurd.

Zodra Vodafone Community Rewards live gaat zal deze bevestiging automatisch per e-mail worden gestuurd, tijdens de testfase is deze functionaliteit nog niet beschikbaar waardoor we de e-mail in dit topic hebben geplaatst:

Hoi *gebruikersnaam deelnemer*

Gefeliciteerd! Je hebt zojuist de volgende aankoop gedaan: 1 GB Extra Data EU, voor 250 punten.

Met het verzilveren van deze punten komt jouw resterend tegoed op:

750 punten!

Well done! Ga vooral zo door en spaar verder voor de grote klappers zoals kaarten voor Ajax of The Voice of Holland.

Veel plezier met je aankoop!

Het Vodafone Community team


Graag ontvangen wij via een reactie in dit forumtopic feedback van jullie hierop. Denk hierbij aan bijvoorbeeld:

  • Is de bevestigingsmail duidelijk?
  • Zou je deze bevestiging op een andere manier willen ontvangen? (privébericht, of anders?)
  • Zou je hier iets aan willen toevoegen?
  • Heb je nog op- of aanmerkingen?

Dit is overigens het laatste onderdeel van de test. Je hebt nu alle stappen doorlopen. Nogmaals bedankt voor je feedback! Tot slot nog één heel belangrijk verzoek: stuur voor het einde van de testperiode jouw NAW-gegevens naar mij via een PM. Dan komt de bol.com bon zo snel mogelijk jouw kant op!
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

  • Is de bevestigingsmail duidelijk?
  • Zou je deze bevestiging op een andere manier willen ontvangen? (privébericht, of anders?)
  • Zou je hier iets aan willen toevoegen?
  • Heb je nog op- of aanmerkingen?





  • Leuk, spontaan en lekker speels, top toch
  • Die moet gewoon per mail want dan heeft de klant een bevestiging, daarom ook dat ik zei 2x email laten invullen ter controle. Uiteraard kan je ook een PM sturen maar dat lijkt mij een beetje overbodig en teveel.
  • Zou misschien mooi zijn als er nog bij komt te staan wanneer je deze op je rekening krijgt. Nu is het een beetje gissen en moet de klant dus kijken op zijn My Vodafone of die het al heeft. Zou wel mooi zijn als jullie aangeven wanneer deze ingaat. Stel dat de klant het direct wil hebben omdat die naar het buitenland gaat dan is het lullig als die er nog 3 dagen op moet wachten. Daar zou ik nog even een melding van maken.
  • Die Ajax kaarten en The Voice of Holland kaarten moet je wel waar kunnen maken als je dat erin zet. En voor mij geen reden om door te willen sparen 🙂 Ben niet zo van de voetbal en The Voice duurt mij allemaal te lang op TV.


Misschien als opmerking dan voor het doel sparen… korting op Netflix of Videoland of Movies & Series XL (maar goed dat zal dan wel komen als Ziggo er ook aan mee gaat doen en je kan combineren)
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Het is inderdaad belangrijk dat duidelijk is wat de looptijd is van de bundel die aangesloten is. Of wanneer iets per post verstuurd wordt, wanneer je het kunt verwachten / track&trace link. Of dat je bijvoorbeeld via een aparte e-mail nog een voucher krijgt.
Er staat geen ordernummer in, geen ramp natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat dat handig is.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Is de bevestigingsmail duidelijk?
Ja

Zou je deze bevestiging op een andere manier willen ontvangen? (privébericht, of anders?)
Ik zou zelf de voorkeur hebben voor een PM.

Zou je hier iets aan willen toevoegen?
Alleen wat Sido aangaf, ordernummer en evt T&T.

Heb je nog op- of aanmerkingen?
Nee, het is duidelijk!
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Niet geheel duidelijk, het zou overzichtelijk zijn als er komt te staan hoe het product afgeleverd wordt en wanneer.

Omdat je het mailadres telkens in moet vullen kan daar een foutje in ontstaan, ik zou een bevestiging van een bestelling ook als privébericht willen ontvangen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

  • Is de bevestigingsmail duidelijk?
  • Zou je deze bevestiging op een andere manier willen ontvangen? (privébericht, of anders?)
  • Zou je hier iets aan willen toevoegen?
  • Heb je nog op- of aanmerkingen?


  • Ja, simpel en goed begrijpbaar.
  • Wellicht is in dit geval een e-mail handiger, want je hebt uiteindelijk een bestelling geplaatst.
  • Per sms laten weten wanneer bijvoorbeeld de extra bundel ingaat.
  • Ik denk dat alles voldoende begrijpbaar is, aantal punten die uiteraard nog verbeterd kunnen worden! Natuurlijk zijn we allemaal benieuwd naar het eindresultaat :).

Bedankt dat ik kon meedoen met het testen!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
SamsungExpert Energieboy Bertusje
per sms laten weten wanneer bijvoorbeeld de extra bundel ingaat.
Gaan we zeker doen, zodat de klant hier een bevestiging van heeft.
Daarnaast zullen wij ervoor zorgen dat de bundel ook weer verwijderd wordt. Dit zal in de sms komen te staan.
We gaan kijken of we in de shop de looptijd van de producten/diensten kunnen toevoegen.

Die Ajax kaarten en The Voice of Holland kaarten moet je wel waar kunnen maken als je dat erin zet. En voor mij geen reden om door te willen sparen 🙂 Ben niet zo van de voetbal en The Voice duurt mij allemaal te lang op TV.
We zullen zeker in de toekomst kijken of ook andere incentives mogelijk zijn.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic