Goedemorgen @Liesbeth54
wat fijn dat je de weg naar dit platform weer hebt gevonden voor support.
Ik zie dat je voor jouw 06-nummer een verlenging hebt aangevraagd per 5 januari 2025. Dit is ook voor je in werking gezet.
De bestelling staat tot die datum 'on hold' en wordt per 5 januari verwerkt.
Ik zie dat we gister op 14 oktober een besteloverzicht via de e-mail hebben toegestuurd. Jammer dat je die niet hebt ontvangen.
Via e-mail stuur ik hem nogmaals naar je toe deze heb je nodig voor de Samsung actie met de gratis watch.
Deelnemen: Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 20 december 2024:
1. Een volledige, leesbare kopie van het aankoopbewijs inclusief vermelding van • De naam van de winkel/webshop waar je nieuwe Samsung Galaxy A55 of A35 hebt gekocht • De aankoopdatum. Deze datum moet binnen de promotieperiode vallen • Het deelnemende product. Hiervan moet de EAN-code overeenkomen met een EAN-code hierboven in de tabel.
2. Een screenshot van je IMEI-nummer op je toestel. Het IMEI-nummer wordt op het scherm van een toestel weergegeven als je *#06# intoetst via de Telefoon-app. Of ga naar Instellingen > Info telefoon > Details over je IMEI-, model- en serienummer worden vervolgens op het scherm weergegeven.
Als je vragen of opmerkingen hebt over je deelname aan deze promotie, kun je contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-9090100 (lokaal tarief). Kijk op www.samsung.com/nl/contact voor meer informatie.
Door deelname aan de promotie verklaar je dat je akkoord gaat met de Algemene Actievoorwaarden en deze Bijzondere Actievoorwaarden van Samsung zoals vermeld op www.samsung.com/nl/promo