Linsey

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Betreft ontkoppelen mijn Ziggo

Beste Vodafone,

Onlangs heb ik Mijn Vodafone en Ziggo aan elkaar gekoppeld omdat dit mij handig leek.

Echter valt Ziggo onder mijn ouders hun rekening dus na overleg willen we dit terug draaien. Ik woon bij mijn ouders maar wil graag de vrede bewaren. 
Toen ik een mail stuurde met de vraag of jullie dit kunnen ontkoppelen kreeg ik een totaal ander antwoord. Vandaar de vraag kunnen jullie dit rechtzetten en mijn Ziggo ontkoppelen alstublieft?

 

Met vriendelijke groet,

Linsey Vermeule

 

 

 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3006Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Linsey 
Welkom op de Vodafone Community. 

Als je thuis woont is het zeker van belang om de vrede goed te bewaren ^^ Onlangs heb je Vodafone en Ziggo gekoppeld, waardoor de inlog van beide accounts is aangepast naar de inlog van Vodafone. Het is zeker mogelijk om dit weer los te koppelen. Het Mijn Ziggo account van je ouders moet dan worden verwijderd, zodat zij een nieuw account kunnen aanmaken. Let wel op dat dit met een ander e-mailadres moet dan waarmee het Vodafone account is geregistreerd. 

Het gaat in dit geval om het account van je ouders, waardoor ik wel wat meer informatie van je nodig heb. Wil je mij een privéberichtje sturen en daarin het adres van je ouders vermelden, de gebruikersnaam waarmee ingelogd wordt en de laatste vier cijfers van het IBAN rekeningnummer waar Ziggo van incasseert? 
 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Linsey 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Begrijpelijk dat jullie dit niet bij elkaar willen koppelen. Nu kan iemand van Vodafone je helpen om dit weer los te koppelen. Het is nu alleen vrijdag en in het weekend is er niemand van Vodafone aanwezig, of heel sporadisch. Maar als ze maandag dit bericht lezen dan kunnen ze je helpen door de accounts weer te ontkoppelen. 

Wat jij alleen nog even moet doen is bij je profielinstellingen alle gegevens invullen en dan kan iemand van Vodafone daar gelijk mee aan de slag. Hou er rekening mee dat ze maandag dit gaan regelen. Als ze dit hebben gedaan dan zullen ze dit hier ook melden. 

Succes en een goed weekend gewenst. Pas op, drink genoeg! 
Het is een warm weekend ☀️?

Linsey
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Energieboy  Bedankt voor je snelle reactie!

 

Ah dat is top! Zo heb ik geen boze ouders.. Een weekendje wachten op een @Vodafone  medewerkermoet zeker weten lukken. 

Als het goed is heb ik al mijn profiel gegevens al ingevuld onder mijn vodafone account. 

Nogmaals hartelijk dank voor je snelle reactie en uiteraard ook een enorm leuk en hydraterend weekend gewenst! Cheers! 

 

xoxo

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3006Posts
  • 869Oplossingen
  • 1027Likes

Hi @Linsey 
Welkom op de Vodafone Community. 

Als je thuis woont is het zeker van belang om de vrede goed te bewaren ^^ Onlangs heb je Vodafone en Ziggo gekoppeld, waardoor de inlog van beide accounts is aangepast naar de inlog van Vodafone. Het is zeker mogelijk om dit weer los te koppelen. Het Mijn Ziggo account van je ouders moet dan worden verwijderd, zodat zij een nieuw account kunnen aanmaken. Let wel op dat dit met een ander e-mailadres moet dan waarmee het Vodafone account is geregistreerd. 

Het gaat in dit geval om het account van je ouders, waardoor ik wel wat meer informatie van je nodig heb. Wil je mij een privéberichtje sturen en daarin het adres van je ouders vermelden, de gebruikersnaam waarmee ingelogd wordt en de laatste vier cijfers van het IBAN rekeningnummer waar Ziggo van incasseert? 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic