Hi Vodafone, @Cecilia
Ik probeer het via deze weg nogmaals.
De afgelopen maanden heb ik helaas veel tegenslag gehad, waardoor ik mijn betalingsregeling niet kon nakomen. Nu wil ik graag een nieuwe regeling treffen, maar mijn verzoek wordt via de online optie steeds afgewezen.
Ik heb bij andere instanties een soortgelijk probleem gehad, maar daar kon uiteindelijk toch een oplossing worden gevonden.
Mijn eerdere regeling liep over 8 maanden, maar ik stel nu zelfs voor om het bedrag binnen 3 à 4 maanden af te lossen, aangezien ik eindelijk weer aan het werk ga. Toch lijkt Vodafone hier op geen enkele manier mee akkoord te willen gaan, waardoor ik nu ben afgesloten. Dit levert niet alleen problemen op voor mijn werk, maar brengt me ook in de risicozone van incasso – iets wat ik juist wil voorkomen.
Mijn vraag is daarom: is er écht geen enkele mogelijkheid om een nieuwe regeling te treffen? Ik probeer hier een oplossing voor te vinden.
Ik smeek jullie om hulp, want mijn omstandigheden zijn lange tijd niet optimaal geweest en ik probeer het juist te verbeteren.