Joey92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingsregeling en 2 zijdig afgesloten!

Er is een regeling getroffen voor het openstaande bedrag en toch blijf ik 2 zijdig afgesloten? Maar ik mag wel nog steeds door betalen terwijl ik niet eens meer bereikbaar ben! Wat een kut service van jullie terwijl ik al meerdere keren geprobeerd heb om contact te krijgen met jullie. En zonder enige mededeling wordt ik 2 zijdig afgesloten... Als jullie niet meer aansluiten gaan wij de maandelijkse betaling stopzetten!
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hoi Joey92
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat je zegt is natuurlijk heel vervelend en lastig als je afspraken maakt met Vodafone dat je nu niet kan bellen en gebeld worden. Echter, ik weet niet wat ze met je hebben afgesproken en dat kan ik als klant natuurlijk ook niet inzien. Bel naar 1201 of 0800-0094 om een betaalafspraak te maken of de blokkade te laten stopzetten.

Op de site staat: Nadat de betaling verwerkt is, duurt het 2 tot 24 uur voordat je het toestel weer kunt gebruiken. Zet je toestel uit en aan, dan weet je zeker dat je weer bereikbaar bent. Persoonlijk denk ik dat dit aan de hand is op dit moment.

Het is begrijpelijk dat het misschien niet gaat zoals je zou willen maar om k*t te noemen is natuurlijk niet nodig en ook het stoppen van je maandelijkse betalingen helpt daar ook niet bij. Mijn advies, als bovenstaande niet heeft geholpen (de 2 tot 24 uur stelling) dan de klantenservice bellen via 1201 en dan komt het vast en zeker allemaal wel goed en ik hoop natuurlijk ook in positieve zin voor jou.

Bij deze wens ik je in ieder geval een heel goed weekend.
Joey92
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al meerdere keren geprobeerd de telefoon aan en uit te zetten, heb al meerdere keren contact gehad met de klanten service. Aansluiten doen ze niet...
Ik wil gewoon bereikbaar zijn... Ik snap dat ze me niet volledig willen aansluiten, maar dat ze me volledig geblokkeerd laten? Dat gaat gewoon nergens over.

Ik ben er wel over uit het bedrag voor het toestel wordt nog betaald. Het overige bedrag voor de maanden tot het eind van het contract worden niet meer betaald! Ik kan ook niet bellen of gebeld worden, dus ik ben ook niet van plan om te betalen voor deze diensten.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Weet je, hier op de Community kom je niet verder.
Je zal toch echt met de klantenservice van Vodafone op moeten nemen om dit te regelen. Hier zijn we klanten onder elkaar en die kunnen niets doen. Ook een moderator kan niet zoveel omdat die, uit privacy, ook niet kunnen gaan kijken in het systeem.

Stuur ze anders nog eens een privé berichtje via Facebook of Twitter. Probeer het daar want je moet toch een oplossing zien te vinden. Daarnaast kan het dus 2 - 24 uur duren!

Vind het verveld om te zeggen maar als je wilt doen wat je zegt dan heb je misschien straks alleen nog maar meer problemen en dat lijkt me niet echt handig. Ik zou dus een berichtje proberen te schrijven, als ik jou was, en zien wat ze daarop reageren.

En misschien heb je morgen wel weer bereik, als het 2 - 24 uur kan duren.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Via het Forum kunnen we dit niet verder nakijken. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic