Hoi
Joey92 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat je zegt is natuurlijk heel vervelend en lastig als je afspraken maakt met Vodafone dat je nu niet kan bellen en gebeld worden. Echter, ik weet niet wat ze met je hebben afgesproken en dat kan ik als klant natuurlijk ook niet inzien. Bel naar
1201 of
0800-0094 om een betaalafspraak te maken of de blokkade te laten stopzetten.
Op de
site staat: Nadat de betaling verwerkt is, duurt het
2 tot 24 uur voordat je het toestel weer kunt gebruiken. Zet je toestel uit en aan, dan weet je zeker dat je weer bereikbaar bent. Persoonlijk denk ik dat dit aan de hand is op dit moment.
Het is begrijpelijk dat het misschien niet gaat zoals je zou willen maar om k*t te noemen is natuurlijk niet nodig en ook het stoppen van je maandelijkse betalingen helpt daar ook niet bij. Mijn advies, als bovenstaande niet heeft geholpen (de 2 tot 24 uur stelling) dan de klantenservice bellen via 1201 en dan komt het vast en zeker allemaal wel goed en ik hoop natuurlijk ook in positieve zin voor jou.
Bij deze wens ik je in ieder geval een heel goed weekend.