mitchellkoetze

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Betalingsherinnering te laat

Hoop dat ik op de juiste plek ben,

Heb van jullie een brief ontvangen over een openstaande bedrag van 59,00Euro die ik binnen 9 dagen na 13aug moet betalen, raarste is dat ik deze brief zojuist ontvangen heb (lekker optijd)

Verder heb ik op mijn bankrekening gekeken en zijn alle betalingen voldaan. Snap deze herinnering dus niet

Graag hulp


2 Reacties 2
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Als je hebt betaald, dan heb je de rekening voldaan. Punt.
Een Vodafone rekening hoef je niet twee keer te betalen.
Het zou kunnen dat de herinnering en jouw betaling elkaar hebben gepasseerd.
In dat geval kun je de herinnering als niet verzonden beschouwen. In dat geval kun je die herinnering gewoon verscheuren en in de oud-papier-ton deponeren.
Je moet er wel zeker van zijn dat je het juiste betalingskenmerk hebt ingevuld, indien je middels een eigen overboeking hebt betaald. Bij een automatische afschrijving gaat dat natuurlijk altijd goed.

Nogmaals: betaald = betaald. En daarmee heb jij weer voor een maand aan jouw juridische verplichting ten aanzien van jouw contract met Vodafone voldaan. En kun je weer gaan genieten van het mooie weer.

Succes!

Netwerker
Anonymous
Niet van toepassing
Het klopt inderdaad wat zegt.
Mocht er een blokkade opstaan of wil je toch zekerheid hebben raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. tevens kun je in me Vodafone zien of de betalingen zijn voldaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic