Dufke schreef:
Heb op 16 april een bestelling geplaatst (abo + telefoon) maar deze nog niet ontvangen (14 dagen bedenktijd zijn dus voorbij). Ondertussen heb ik 5x (telefonisch) contact gehad met vodafone (in totaal 90+ minuten in de wacht) zonder resultaat. Ik denk dat ik me vergist heb in deze organisatie; Kan ik mijn bestelling/abonnement nog annuleren?
Aangezien ik weet dat de realiteit is dat bedrijven met een omvang van Vodafone zowaar een actieve haat tegen hun klanten koesteren, weet ik nu niet of ik Vodafone moet verachten of bewonderen dat dat sentiment zo duidelijk doorschemert in hun beleid. Daarnaast is het overduidelijk dat ze hun werknemers ook al geen warm hart toedragen gezien de standaard wachttijd van 15 minuten. Of zitten die arme stakkers ondertussen ook al bij teleperformance ondergebracht?
Een sympathieke schouderklop met een blik van begrip aan de lezer van dit bericht, werkzaam voor Vodafone; Toen ik er 15 jaar geleden zat was het al slopend... Maar als ik dit zie? Hang in there! These days there's no shame in opting for social security.
Je zou toch denken dat de bedenktijd pas ingaat op het moment dat er daadwerkelijk iets geleverd is dan behalve de wanprestatie? Ik zou, aangezien er niks geleverd is, de bestelling per mail annuleren en ook aangeven waarom.
De vraag is wel of het toestel op voorradig stond op het moment dat jij je bestelling plaatste. Je maakt aanzienlijk minder kans wanneer je een iPhone 9s heb besteld natuurlijk.????????