TKD

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling in behandeling

Op dinsdag 2-1-2018 heb ik een bestelling voor een telefoon en abonnement (nieuw, geen verlenging en zonder nummerbehoud) gedaan. Daarna heb ik niks meer van jullie gehoord, zelfs geen bevestigingsmail gehad. Als ik de orderstatus opvraag, staat er al sinds dinsdag 'ontvangen en in behandeling'. Kan dit z.s.m. opgelost worden?
3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
TKD, welkom op het Vodafone Forum! Ik begrijp dat dit niet fijn is. Bel morgen even met onze orderafdeling via 0800-0560 (gratis). Dan kan dit worden nagekeken.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Heb je contact met ons gehad TKD? Wat is daaruit gekomen?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi @TKD,

Als we geen reactie meer mogen ontvangen, wordt dit topic binnenkort gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic