Marlous_r

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dubbele bestelling?!

Ik heb 30 december via de website een telefoon met abonnement besteld - met een family & friends code - en ook een e-mail ontvangen met een bevestiging en dat ik binnen 1-4 werkdagen meer zou horen.
Vandaag gebeld met de klantenservice omdat ik maar niks hoorde en toen werd gezegd dat ze mijn bestelling niet terug konden vinden en dat er waarschijnlijk iets fout was gegaan door een storing in de website en dat ik opnieuw een bestelling moest invoeren. Dat heb ik gedaan en vervolgens ontving ik vrij snel een mail met contract en contractnummer etc.
Lijkt nu dus wel goed gegaan te zijn.

Nu las ik net op dit forum een soortgelijk verhaal en diegene blijkt nu toch met 2 contracten en telefoons te komen zitten. Ik mag hopen dat dat in mijn geval niet zo is... kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan voorkomen?!
Ik vraag mij ook af wat er met mijn persoonsgegevens is gebeurd bij mijn eerste aanvraag want ik heb allemaal privégegevens ingevuld die blijkbaar niet bij Vodafone zijn aangekomen maar waar dan wel????

Hoor graag want ik vind deze gang van zaken wel enigszins verontrustend!

Gr. Marlous


6 Reacties 6
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi Marlous_r,

Het zou inderdaad kunnen dat jouw bestelling niet doorgekomen is, echter hoef je je geen zorgen te maken dat jouw gegevens dan ineens ergens anders terecht zijn gekomen. Dit is namelijk niet mogelijk.
Wanneer jouw bestelling niet te vinden is in ons systeem en dus niet doorgekomen is, kun je niet ineens twee contracten en twee telefoons ontvangen. Dus ik kan je geheel geruststellen, er zal niks vreemd gebeuren. 🙂
monza

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wanneer jouw bestelling niet te vinden is in ons systeem en dus niet doorgekomen is, kun je niet ineens twee contracten en twee telefoons ontvangen. Dus ik kan je geheel geruststellen, er zal niks vreemd gebeuren.
Groetjes, Oh nee ?? bij mij dus wel ! twee contracten en twee ordernummers zelfs twee verschillende abonnements vormen. Ik hoefde mij ook geen zorgen te maken maar intussen doe ik dat dus wel want het is nog niet opgelost ! Laat je niets wijs maken : ik heb twee order nummers en twee telefoons en het was voor hetzelfde telefoonnummer dus het kan wel degelijk.ook mijn order van 25 dec was niet doorgekomen en dat werd door diverse medewerkers bevestigd ( via chat, twitter en tefefoon ) dus op 28 dec nieuwe bestelling gedaan en ja hoor ; ik heb dus twee contracten in mijn mailbox staan etc. De order van de 25e was dus wel doorgekomen. Nog steeds een raadsel hoe het dus kan : twee contracten en twee telefoons Zie mijn bijdrage hier op forum waar geen enkele reactie op is gekomen van vodafone
monza

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zou je dan even bij mijn gegevens willen kijken ? want twee bestellingen en twee contracten etc dat kan dus wel !
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi Marlous_r en monza

Bestellingen die via friends and family worden geplaatst, lopen via een apart gedeelte van de klantenservice. In de mail van Friends and damily staat een telefoonnummer wat je kunt bellen betreft vragen over je abonnement en bestelling etc. Vraag dan ook meteen het ordernummer.

Via 0800-0560 kom je uit bij status order/ verkoop en hier vraag je precies dezelfde gegevens. Komt het ordernummer niet overeen met diegene bij friends and family, dan laat je deze annuleren omdat bij friends and family er korting op zit.


Vanuit hier kunnen wij geen gegevens in zien. Dit heeft te maken met jullie privacy oa. Het forum is bedoelt voor vragen waar andere forumleden antwoord op kunnen geven en is het niet mogelijk om persoonlijke gegevens in te zien.

Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
monza

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het topic mag dan binnenkort worden gesloten maar voorlopig is mijn klacht nog steeds niet afgehandeld door de klantenservice. Twee abonnementen op 1 nummer kan dus wel degelijk en niemand die weet HOE het kan... ik kan nog niet overstappen naar KPN, krijg wel mails van vodafone ( je kan verlengen ) smsjes ( gratis de 1e 3 maanden onbeperkt data ) volgens mij gaat er nog steeds iets niet helemaal goed dus....

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic