arsimonis

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling - gedaaqn op 9 okt

LS,

Ik heb op 9 oktober een bestelling gedaan voor Red met nummerbehoud. Mijn huidige abonnement is per maand opzegbaar. Ik wil graag weten wanneer de bestelling ongeveer verwacht wordt. De opzegtermijn is een (1) maand.
Ik kom met jullie prachtige telefoonsysteem helemaal nergens.

Met vriendelijke groet,
Arjen Simonis
3 Reacties 3
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
arsimonis schreef:
LS,

Ik heb op 9 oktober een bestelling gedaan voor Red met nummerbehoud. Mijn huidige abonnement is per maand opzegbaar. Ik wil graag weten wanneer de bestelling ongeveer verwacht wordt. De opzegtermijn is een (1) maand.
Ik kom met jullie prachtige telefoonsysteem helemaal nergens.

Met vriendelijke groet,
Arjen Simonis
Hi Arjen,

Bedoel je dat je van een andere provider naar ons toe komt? Of bedoel je dat je een verlenging hebt geplaatst? Als je nieuwe klant bij ons wordt dan raad ik je aan om dit topic eens door te lezen. Hier staat alle informatie vermeld.

Heb je wel al eens contact gehad met onze klantenservice? Kun je dan ook aangeven wat er precies onduidelijk is? Misschien kunnen we je via het forum meer duidelijkheid geven.
arsimonis
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Maartje,

Mijn bestelling is sinds 9 oktober in behandeling: "wordt verwerkt". Het betreft een Red Business Sim Only.
Ik heb op dit moment bij T-Mobile een abonnement. De opzegtermijn is een maand en ik heb nummerbehoud gevraagd. Ik heb geen einddatum opgegeven bij mijn aanvraag bij Vodafone, omdat ik per maand kan opzeggen.
Het is voor mij nu onduidelijk wanneer ik mijn huidig abbo opzeg en wanneer mijn Vodafne abbo start.
Ik heb een paar keer gebeld naar het 0800 nummer, maar daar kan ik twee dingen kiezen: nieuwe bestelling plaatsen of bestelling wijzigen. De tweede keuze verwijst naar internet. Daarop ben ik naar het forum gegaan. Ik heb dus geen contact gehad met iemand van support.
Concrete vraag van mij is wanneer mijn Vodafone abbo begint, zodat ik mijn huidige abbo kan stoppen.
Ik ben bang dat het Vodafone abbo niet start omdat ik mijn huidig abbo niet heb opgezegd en dat het een wacht op het ander.
Vriendelijke groet,
Arjen Simonis
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi Arjan,

Ik vind dat je wel al erg lang op je Sim-Only abonnement wacht dus het lijkt me toch wel verstandig om even contact op te nemen met onze klantenservice. Via het forum kunnen wij namelijk jouw gegevens niet inzien. Bel anders morgenvroeg even naar het nummer: 0800 020 00 43 en kies dan optie 1 (vragen over de status van je bestelling). Op die manier kunnen mijn collega's voor je nakijken hoe het precies zit met je bestelling.

Laat je ons ook nog even weten hoe dat gesprek is verlopen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic