Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes

Bestelformulier

Dit topic gaat over het plaatsen van een bestelling uit de Community Shop. Dit kun je doen door middel van een bestelformulier, deze vind je hier.

Graag ontvangen wij via een reactie in dit forumtopic feedback van jullie hierop. Denk hierbij aan bijvoorbeeld:

  • Hoe vind je het bestelformulier eruit zien?
  • Is het bestelformulier duidelijk?
  • Zijn de gestelde vragen goed in te vullen?
  • Is het duidelijk waarom we bepaalde vragen stellen tijdens het bestellen?
  • Heb je nog op- of aanmerkingen?

De volgende stap is de bevestigingsmail na bestelling.. Ga hiervoor naar dit topic.
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12305Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

  • Hoe vind je het bestelformulier eruit zien?
  • Is het bestelformulier duidelijk?
  • Zijn de gestelde vragen goed in te vullen?
  • Is het duidelijk waarom we bepaalde vragen stellen tijdens het bestellen?
  • Heb je nog op- of aanmerkingen?




  • Ziet er goed en overzichtelijk uit en zie nu pas de toepassing van de algemene voorwaarden met rekeningnummer, deze staat dus op dit formulier. Misschien kan dit dan nog iets duidelijker in de algemene voorwaarden?
  • Formulier is duidelijk maar ook hier denk ik dat je Voornaam en Achternaam en Postcode en Woonplaats los moet gooien en ook het e-mail adres weer 2x ter controle.
  • Ja hoor, geen probleem mee, gaat prima!
  • Nee, ik snap "Vul het nummer van je gekozen product of dienst in" niet. Misschien dat jullie daar nog een uitleg over bij kunnen doen?
  • Verder ziet het er goed uit en zou ook graag weer URL met Vodafone erin willen zien en geen cloudfront.net.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoe vind je het bestelformulier eruit zien?
Qua uiterlijk eigenlijk dezelfde feedback als het aanmeldformulier. Een favicon, logo, websitetitel ontbreken. Tevens wijkt design af van andere forms.

Is het bestelformulier duidelijk?
Ja

Zijn de gestelde vragen goed in te vullen?
Ja, maar er zit geen controle in. Bij 06-nr kun je ook weer letters invullen.

Is het duidelijk waarom we bepaalde vragen stellen tijdens het bestellen?
Ja, i.v.m. verificatie. Daarom beter per PM.

Heb je nog op- of aanmerkingen?
Is dit niet beter te doen via PM naar ons Vodafone account op het Forum? Dan hoeft de verificatie niet zo streng en is het makkelijker te bestellen voor onze users.
Bertusje

Stamgast
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 28Likes
Kaal zoals eerder omschreven.
Ik vind het bestelformulier duidelijk.
Het formulier is goed in te vullen.
Waarom is duidelijk.
Geen op of aanmerkingen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes

  • Hoe vind je het bestelformulier eruit zien?
  • Is het bestelformulier duidelijk?
  • Zijn de gestelde vragen goed in te vullen?
  • Is het duidelijk waarom we bepaalde vragen stellen tijdens het bestellen?
  • Heb je nog op- of aanmerkingen?


  • Zoals al bij het vorige formulier, kaal (mist nog een aantal design tweaks). Ook de URL veranderen.
  • Ja
  • Formulier is goed in te vullen, maar een controle zou wel handig zijn.
  • Waarom is duidelijk
  • Geen verdere opmerkingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Marc- · Beter bestellen via PM? Naar VF account op Community. Ivm betere verificatie en minder omslachtig. Formulier voorkeur ivm documentatie en omdat als er een moderator niet aanwezig is, blijft het liggen.

Energieboy Formulier is duidelijk maar ook hier denk ik dat je Voornaam en Achternaam en Postcode en Woonplaats los moet gooien en ook het e-mail adres weer 2x ter controle.
2x ter controle is helaas niet mogelijk met het formulier waar wij mee werken.

Energieboy Wij zullen aan de producten nummers koppelen. Deze zullen ook in te zien zijn in de webshop.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic