ralfkoedijker

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beschikbaarheid chat

Wanneer is de chat weer beschikbaar? Ben nu ruim 1.5 maand verder en nog steeds geen medewerker beschikbaar. Geen zin in fb en twitter ivm privé gegevens.
9 Reacties 9
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
ralfkoedijker

De chat is elke werkdagen open van 08:00 tot 20:00 uur, ook in het weekend van 08:00-20:00 kan je niet wachten tot morgenvroeg kan je om 00:00 uur ook op de chat terecht 🙂 tussen 20:00 uur en 00:00 is de chat beschikbaar...
Kan zijn door drukte dat de chat daarom niet gelijk beschikbaar is.

Groetjes,
daims
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Ik heb dit topic gesloten omdat het antwoord op de vraag is gegeven en verdere discussie dus eigenlijk ook niet mogelijk is.

Edit: ik begrijp dat ralfkoedijker toch graag nog wilt reageren op dit topic. Bij deze heb ik je topic weer geopend, maar hou er wel rekening mee dat je vraag/opmerking beantwoord moet kunnen worden door een mede-forumgebruiker.
ralfkoedijker
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Daims.

Ik snap dat er bepaalde openingstijden zijn, maar de laatste weken is er nooit maar dan ook echt nooit een medewerker beschikbaar. Ik probeer het op verschillende de momenten en op alle dagen van de week. Maar ik krijg nooit contact via de chat. Als er nooit een medewerker beschikbaar is , dan is het misschien verstandig dat de Chat functie geschrapt wordt als contact mogelijkheid ???! Of zie ik dat verkeerd?

Zijn er mensen die wel contact kunnen leggen met een medewerker?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
ralfkoedijker

Ik kan je verzekeren dat voldoende klanten de mogelijkheid hebben om te chatten. De chatmedewerkers zitten namelijk in hetzelfde gebouw en zij zijn constant aan het werk. 😉 Het komt daardoor ook zelden voor dat je meteen aan de beurt bent. Er zijn constant wel klanten die willen chatten.
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
beste ralfkoedijker,

ik heb het zojuist geprobeerd en kwam op de chat uit binnen 1 minuut via onderstaande link 🙂
https://www.vodafone.nl/support/contact/

Wellicht heb jij helaas de pech dat de medewerkers allemaal op dat moment een chat hebben.....

Good luck! never give up 🙂
ralfkoedijker
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou je mij kunnen vertellen welke uren het van de dag rustiger is ?
daims

Gedreven Raadgever
  • 172Posts
  • 13Oplossingen
  • 49Likes
ik zou het nu proberen 🙂 mij is gelukt om 17:22 en had om 17:31 uur mijn naam ingevoerd 😉

voornamelijk de tijden dat andere mensen werken is erg handig rond etenstijd heeft iedereen wel tijd en vragen...

in de ochtend weet niet of je een vroege vogel bent?
ralfkoedijker
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik probeer het de hele dag door. Vanaf 8 Tot 22
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Op dit moment als je gaat naar: https://www.vodafone.nl/support/contact/ en dan naar de chat kijkt is er even iets mis gegaan. Er wordt gezocht naar en oplossing ralfkoedijker de chat kan straks weer beschikbaar zijn!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic