Ik snap dit antwoord toch maar niet van Vodafone. Ik heb via verschillende kanalen deze vraag gesteld, maar het antwoord blijft maar 'zie onze website'. Het kan toch niet zijn dat een toestel dat al overal te koop is, ook bij Vodafone 'partners' en concurrenten, dat Vodafone niet kan vertellen of zij dit toestel gaan leveren of niet!?
Hij is overal volop leverbaar, hij wordt overal als toptoestel aangeduidt en is van een gerenomeerd merk als Sony en Vodafone kan niet zeggen of deze wel of niet verkocht gaat worden? Ik kan me voorstellen, aangezien hij nu al bijna twee weken wordt verkocht, dat hij eerst gebrand moet worden(helaas) of dat jullie hem niet mogen leveren nog van Sony(exclusiviteit bij andere providers?), maar dat er NIKS over bekend is, gaat er bij mij niet in.
Helaas.... ik ben al sinds 1995 klant, maar dit valt me toch erg tegen en denk dat ik toch bij een andere provider moet gaan kijken. Die wel de laatste telefoons aanbieden of wel inhoudelijke antwoorden geven waar je iets aan hebt. Met alle respect hoor. Ik neem aan dat jullie ook niets anders MOGEN antwoorden, maar een (trouwe) klant schiet er niets mee op natuurlijk.