olafd72

Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beschikbaarheid Sony Xperia T

Ik zou graag als alternatief de Sony Xperia T willen bestellen. Andere providers(KPN, T-Mobile) leveren deze al maar jullie leveren enkel het wat oudere model de Xperia P. Is er enig zicht op wanneer de Xperia T beschikbaar is? Mijn abbonement loopt straks af en gezien het gemis van deze twee toptoestellen, zou ik het jammer vinden als ik naar een andere provider moet uitkijken.

Alvast bedankt!

Olaf
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Geduld is een schone zaak 😉

Hij is nu inderdaad via onze website te bestellen: http://voda.fo/ne/sonyxperiat

Bekijk in context

32 Reacties 32
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hoi olafd72,

Ik snap dat je dit toestel graag wilt hebben. Ik kan je alleen niet vertellen wanneer en of deze beschikbaar komt. Op het moment dat we hem gaan verkopen kun je dit terugvinden op onze website. Zolang hij daar niet te vinden is, hebben we hem niet in onze collectie.
olafd72
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik snap dit antwoord toch maar niet van Vodafone. Ik heb via verschillende kanalen deze vraag gesteld, maar het antwoord blijft maar 'zie onze website'. Het kan toch niet zijn dat een toestel dat al overal te koop is, ook bij Vodafone 'partners' en concurrenten, dat Vodafone niet kan vertellen of zij dit toestel gaan leveren of niet!? 
Hij is overal volop leverbaar, hij wordt overal als toptoestel aangeduidt en is van een gerenomeerd merk als Sony en Vodafone kan niet zeggen of deze wel of niet verkocht gaat worden? Ik kan me voorstellen, aangezien hij nu al bijna twee weken wordt verkocht, dat hij eerst gebrand moet worden(helaas) of dat jullie hem niet mogen leveren nog van Sony(exclusiviteit bij andere providers?), maar dat er NIKS over bekend is, gaat er bij mij niet in.
Helaas.... ik ben al sinds 1995 klant, maar dit valt me toch erg tegen en denk dat ik toch bij een andere provider moet gaan kijken. Die wel de laatste telefoons aanbieden of wel inhoudelijke antwoorden geven waar je iets aan hebt. Met alle respect hoor. Ik neem aan dat jullie ook niets anders MOGEN antwoorden, maar een (trouwe) klant schiet er niets mee op natuurlijk.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Ik heb het voor je nagekeken in onze infobase, het toestel is daar nog niet beschikbaar. Voordat wij toestellen gaan aanbieden, worden deze onderworpen aan een uitgebreide test. We willen zeker zijn dat het toestel voldoet aan al onze eisen. Soms is dit de reden dat een toestel langer op zich laat wachten, maar het kan ook zijn dat we nog moeten wachten op de leverancier. Er zijn vast nog meer dingen die de levering kunnen beinvloeden, het jammere is dat er op dit moment niets aan te doen is. Als ik meer info zou hebben, zou ik deze met alle liefde aan je doorgeven natuurlijk:). Dat is op dit moment nog niet het geval.

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent en dat dit je, na 10 jaar trouwe kant te zijn, wat tegen valt. Als je deze 10 jaar tevreden bent geweest, hoop ik dat je wellicht nog wat geduld hebt. Via het eForum en social media (Twitter, Facebook, Hyves) staan ik en mijn teamleden in ieder geval 24/7 voor je klaar.
RonaldB83

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit zelf ook met smart te wachten op dit model. Alleen snap ik het testen en leverancier problemen niet. Als je naar de vodafone website van UK gaat is hij daar wel daadwerkelijk beschikbaar (http://shop.vodafone.co.uk/shop/mobile-phone/sony-xperia-t-black-paym) & ook in Duitsland (http://shop.vodafone.de/Shop/handys/sony-xperia-t/) dus waarom dan niet hier. Ik vind het al met al erg vreemd. Ik heb nog wel even geduld, maar het moet niet te lang duren.
alwyn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zondag nagevraagd in de Vodafone winkel in de Kalverstraat, en die konden het toestel al wel vinden in de tarieflijsten, dus het is een kwestie van tijd voordat het in de winkel ligt. Het toestel zelf was nog niet aanwezig, maar de medewerker zei dat ik gewoon het filiaal moest bellen en navragen.
Wat betreft de prijzen, die waren als volgt voor een verlengen van het abonnement van 2 jaar:
abonnementsprijs 50 euro per maand en hoger: niets bijbetalen
42,50 per maand: 75 euro bijbetalen
37,50 per maand: 135 euro bijbetalen
En de eerste 12 maanden krijg je 25% korting op de abonnementsprijs

Ik ben ook wel benieuwd in welke kleuren de Xperia T bechikbaar zal zijn bij Vodafone, met wat voor extra software we opgescheept gaan worden, en of er nog een James Bond thema ergens in zit. (bij T-mobile krijg je bijvoorbeeld een gratis bioscoopkaartje)
olafd72
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor de reactie. Wat ik al zei, ik vond het al vreemd dat Vodafone niet kon zeggen of het toestel uberhaupt geleverd ging worden. En ja hoor, ondertussen staat hij wel gewoon als verrassing sinds maandag al op de site.... Kwam dit zelfs al verrassing voor de eigen medewerkers 😉
Morgen maar eens kijken wat ik ga doen....
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Geduld is een schone zaak 😉

Hij is nu inderdaad via onze website te bestellen: http://voda.fo/ne/sonyxperiat
Sheetka

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En waarom kan ik hem wel bestellen als ik een nieuw abbo afsluit maar niet als ik hem verleng?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Dit zal ook zo snel mogelijk worden bijgewerkt. Je kunt voor een verlenging eventueel ook bellen met onze telefonische verkoopafdeling via 0800-0560.
Sheetka

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb al verschillende keren gebeld maar dan vertellen ze mij dat hij er nog niet is en dat deze site een andere voorraad heeft.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Het klopt inderdaad dat onze verschillende verkoopkanalen een aparte voorraad hebben. Ik ga ervan uit dat het op korte termijn wordt bijgewerkt.
olafd72
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Is het ook bekend wanneer de 'direct sales friends and family' pagina wordt bijgewerkt en dit toestel er bij komt te staan? Komen er ook nog andere kleuren dan zwart? Ik zou namelijk graag de witte of zilveren willen.
olafd72
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan er al antwoord gegeven worden op mijn laatste vraag? Mijn huidige telefoon is het aan het begeven en wil graag zsm een telefoon bestellen, bij Vodafone of een andere provider dan.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Olafd72,

We hebben helaas geen informatie over het assortiment van F & F. Ik wil je graag adviseren onze pagina hierover in de gaten te houden. Mocht het te lang duren, kun je natuurlijk ook een ander toestel uitkiezen.
olafd72
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
DAnk voor de reactie. Ik zal de pagina in de gaten houden. Een ander toestel wil ik, als Sony adept, niet. Ook als gadget-freak en de specs die deze Xperia heeft, wil ik graag de Xperia T en geen ander merk. Ja, misschieen een keer een iphone, maar daar is het nog langer op wachten 😄
Ik had jullie klantenservice ook gebeld, maar niemand schijnt te weten wanneer de F&F pagina aangepast wordt.
 
Het is wel balen, want mijn huidige telefoon, de Xperia X10 is na 2,5 jaar echt aan vervanging toe. Hij valt uit en slaat vast tijdens het bellen. Is het niet mogelijk om buiten de F&F pagina mij een soortgelijke aanbieding te doen?
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
De Sony Xperia T heeft natuurlijk mooie specs! F & F is geen actief verkoopkanaal dus daarover kunnen we je geen informatie geven. Je kunt natuurlijk ook voor een passend aanbod met onze telefonische verkoopafdeling bellen: 0800-0560. Succes!
olafd72
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, maar kunnen ze mij daar ook die korting over het tweede jaar geven(ipv enkel op het eerste), zoals wel op de F&F staat voor alle andere toestellen? Daar wacht ik (natuurlijk) op.....:D
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Daar ga ik niet vanuit.. Dan toch maar afwachten op deze krachtpatser van Sony? 😉
olafd72
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nee, precies, daarom wacht ik op de F&F dus. Jammer, want ik sta te springen. Om die 'krachtpatser' maar ook omdat mijn X10  echt problemen geeft en zowel prive als zakelijk echt 'onthand' ben nu. En dit terwijl ik qua contract hem mág verlengen. Dat is heel frustrerend. Kunnen jullie hier, als trouwe klant(sinds 1995) niks voor mij doen? 😞
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic