Het tarief mag met 10% verhoogd worden. Mijn tarief gaat van €17 naar €19.20 dat is volgens mij een verhoging van 12,94%.
Hoe moet ik dat uitleggen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Wallgarden, goedemiddag!
Op deze pagina vind je meer informatie over de inflatiecorrectie. Goed om te weten: de berekening wordt gemaakt over de maandelijkse abonnementsprijzen zonder kortingen, zoals bijvoorbeeld de factuurkorting of de extra korting die je krijgt als je ook Ziggo-klant bent.
Dit verklaart bij jou het verschil. De prijs van jouw abonnement (zonder korting) is € 22,- per maand. Over dit bedrag is de inflatiecorrectie berekend.
Hi @Wallgarden, goedemiddag!
Op deze pagina vind je meer informatie over de inflatiecorrectie. Goed om te weten: de berekening wordt gemaakt over de maandelijkse abonnementsprijzen zonder kortingen, zoals bijvoorbeeld de factuurkorting of de extra korting die je krijgt als je ook Ziggo-klant bent.
Dit verklaart bij jou het verschil. De prijs van jouw abonnement (zonder korting) is € 22,- per maand. Over dit bedrag is de inflatiecorrectie berekend.
Dank voor je bericht.
Zoals je het nu uitlegt, klopt het. Vertel dat dan ook bij de faktuur.
De abo prijzen zijn dus met 10% verhoogd, het maximale toegestaan. Echter de verhoging die de consument veelal betaalt is hoger. Die is dus “het haasje”, ofwel, zoals zo vaak, “de melkkoe” .
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.