hvh90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed verdwijnt binnen 24 uur na opwaarderen

Afgelopen week keek ik op my vodafone en had ik een bedrag van 6 euro aan beltegoed. Toen ik gisterenavond toevallig keek op my vodafone stond er niets meer op. Dit tot mijn verbazing want mijn vodafone simkaart heb ik al 2 weken niet in een toestel zitten. Nadat ik had opgewaardeerd vanochtend kreeg ik een aantal uur later het volgende bericht: 'Morgen 12-08-2014 om middernacht verloopt je Prepaid+ tarief. Waardeer op en behoud je vordeel. Ga naar www.vodafone.nl/opwaarderen of bel gratis 1200'.

Dit wil zeggen dat mijn beltegoed gewoon verdwijnt terwijl mijn beltegoed 1 jaar geldig hoort te zijn. Hoe kan dit worden opgelost? Wie kan mij helpen? Hier zit ik namelijk niet op te wachten.
3 Reacties 3
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Hvh90,

Welkom op het forum!

Ik kan via deze weg niet precies nakijken wat hier de reden van is. Hiervoor kun je contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 1200, chat of andere kanalen. Zie hiervoor Vodafone.nl/support. Wel kan ik je aangeven dat tegoed nooit zomaar verdwijnt. Het kan zijn dat My Vodafone later is bijgewerkt waardoor het lijkt alsof je simkaart is gebruikt of een andere reden hiervoor de oorzaak is. Dit kunnen onze collega's precies voor je nakijken.
jhstal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb binnen 24 uur meer dan 10 euro afgeschreven gekregen.
Volgens mij is dit een vieze truc om van argeloze prepai-klanten hun beltegoed op te snoepen. Ik kreeg een serverbericht waar het volgende op stond:
Content http://m.nl.wa.st.funclix.com/HOME/Dg4-Dj4OPg4-Dg89CzsCNwc1 Van: 3190
Ik deed er niks mee maar er zijn nu wel meer dan 10 euro verbruikt van mijn beltegoed.

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Lees even het vori8ge bericht van Serkan na. Hier staat in wat je het beste kunt doen. het is behoorlijk vervelend dat dit je is overkomen. Hopelijk ben je snel van deze diensten af.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic