Hoi
Steinbak Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Probeer eens je toestel uit en daarna weer aan te zetten.
Lukt dit niet dan zou je nog bij instellingen je netwerk handmatig even op een andere provider te plaatsen en daarna weer terug te zetten op Vodafone NL. Wil dit niet lukken dan SIMkaart uit je toestel halen, je toestel uitzetten, 10 minuten wachten, je SIMkaart er weer indrukken en dan aanzetten.
Zijn een paar kleine stappen die het zouden moeten verhelpen. Heb je dan nog problemen, kijk eens of het met een ander SIMkaart wel oplost. Misschien ligt het aan je SIMkaart of toch aan het toestel. Dus een ander netwerk SIMkaart proberen kan ook helpen.
Lukt dit echt allemaal niet, ga dan langs een Vodafone winkel en laat die er even naar kijken. Kan je dit niet doen, bel dan de
klantenservice van Vodafone om je nummer te laten resetten en/of te vragen of ze daar kunnen zien wat er aan de hand is.
Succes en laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Fijne Feestdagen!