jimmyf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bellen vanuit Nederland naar een Voordeelland met Red Business

Jammer van dit abbo is dat het te mooi is om waar te zijn.
Bellen onbeperkt in 42 voordeellanden !! +2GB
Bel ik vanuit NEDERLAND naar 1 van de 42 voordeellanden dan kost me dit geld en dit is dan buiten je bundel om.

Waarom ?? omdat NEDERLAND geen voordeelland is, waar je dat kan vinden op de Vodafone site is mijn een raadsel.
Enigste wat je ziet en waar over gesproken word zijn de 42 voordeellanden en een aparte kolom waar de landen worden genoemd die daar niet onder vallen waarom staat NEDERLAND hier niet bij ??
Jammer,

een klant :@
2 Reacties 2
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Jimmy,

Ergens is dat toch logisch? Dat het land waar de provider gevestigd is geen voordeelland is? Hier heb je je gewone nationale bundel voor.

Mijns inziens is een lijst met landen waar het wel en waar het niet geldt voldoende. Bovendien, is het bellen met een Red abonnement niet ook in Nederland onbeperkt? Ja, dat is het


  • U kunt met dit abonnement onbeperkt bellen en sms'en in Nederland, van Voordeelland naar Voordeelland en van Voordeelland naar Nederland.


Groeten!

Edit: Te snel gereageerd! Het bellen vanuit Nederland is internationaal bellen. Dat valt buiten je bundel. Is hier geen aparte BloX voor beschikbaar?

Edit 2: Ja er is een BloX voor. De Voordeel naar Buitenland BloX. Er staat ook bij voor welke landen het geldt 😉



Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
jimmyf schreef:
Jammer van dit abbo is dat het te mooi is om waar te zijn.
Bellen onbeperkt in 42 voordeellanden !! +2GB
Bel ik vanuit NEDERLAND naar 1 van de 42 voordeellanden dan kost me dit geld en dit is dan buiten je bundel om.

Waarom ?? omdat NEDERLAND geen voordeelland is, waar je dat kan vinden op de Vodafone site is mijn een raadsel.
Enigste wat je ziet en waar over gesproken word zijn de 42 voordeellanden en een aparte kolom waar de landen worden genoemd die daar niet onder vallen waarom staat NEDERLAND hier niet bij ??
Jammer,

een klant :@
Hi Jimmyf,

Wat DroidGuru zegt klopt inderdaad. Bij het abonnement staat duidelijk het volgende vermeld:


  • U kunt met dit abonnement onbeperkt bellen en sms'en in Nederland, van Voordeelland naar Voordeelland en van Voordeelland naar Nederland.

Als het abonnement ook van Nederland naar een voordeelland ook geldig was geweest had dit er ook bij gestaan, denk je niet? Ik snap je frustratie hierover wel maar het wordt wel duidelijk gecommuniceerd waar je abonnement wel en niet geldt. Ook bieden we een aparte bundel aan waarmee je ook goedkoper vanuit Nederland naar een voordeelland kunt bellen.

Ps: ik heb trouwens ook je topic titel aangepast. De titel was namelijk erg onduidelijk voor andere forumgebruikers. Op die manier zien andere forummers ook meteen waarover het gaat!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic