Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,000Oplossingen
  • 1,332Discussies
  • 73.6KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Er zijn geen BloX of extra's beschikbaar bij dit abonnement. Alleen-lezen Onopgelost

vodafoon zegt: Er zijn geen BloX of extra's beschikbaar bij dit abonnement. in het verleden heb ik vaak bundels aangezet.ik heb een red essential EU abonnement.hoe kan dit?grote dank voor elke respons...

thurik door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe klant? Dan niet! Alleen-lezen Onopgelost

Belachelijk dit!Zit ik 2 weken geleden te kijken om over te stappen vanaf T-mobile naar Vodafone omdat wij thuis Ziggo internet en TV hebben. Zie ik een leuk abonnement van 10GB internet/150belminuten...

MartijnVE door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Altijd internet (64kb), ook bij Start S abonnement? Alleen-lezen Onopgelost

Ben me aan het oriënteren op een sim-only abbo. Nu heb ik een abbo bij een andere provider zonder internetbundel (die hoef ik ook niet), maar waar wel altijd 64kb internet op actief is. Dat wil ik gra...

J-d-M door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internetten in Nepal Alleen-lezen Onopgelost

Kan ik bellen en internetten in Nepal met zakelijk contract?

Probleem Alleen-lezen Onopgelost

Beste, Helaas zit ik met een probleem, kort geleden heb ik een ander abonnement bij Vodafone genomen nadat ik jarenhet zelfde nummer heb gehad. Nu heb ik ondervonden dat mijn email mij vraagt om een 2...

rrgrtn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

unlock premium connection Alleen-lezen Onopgelost

Jak wylaczyc blokade na polaczenia premium w abonamencie

JakubD door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

nummerherkenning Alleen-lezen Opgelost

Goede morgen .Hoe en waar kan ik mijn nummerherkenning activeren ?

barrebel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

factuur betalen via creditcard Alleen-lezen Onopgelost

hallo allemaal kan ik mijn factuur betalen via creditcard? ik bedooel via mijn vodafone

giresun28 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Gekraak oproepen Alleen-lezen Onopgelost

Sinds een paar weken heb ik een iphone 7. Nu heb ik al weken last dat mensen mij niet verstaan bij het bellen. Ze vragen of ik buiten loop, op de fiets zit en verstaan geen woord van wat ik zeg. Ik he...

H1989 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

4G Bakkum, Noord-Holland Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Kan iemand mij vertellen per wanneer er 4G in Bakkum, Noord-Holland zal worden geactiveerd door Vodafone?Tevens beniewd naar per wanneer er 4G+ in de gemeente Castricum zal komen.Verneem h...

D-2010 door Stamgast
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Vodafone/Ziggo Extra's Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond! Al sinds een geruime tijd heb ik een vodafone abonnement en een ziggo abonnement op 1 adres staan, dus dit zou moeten betekenen dat ik de gratis extra's zou ontvangen. Hiervoor heb ik zel...

My Vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

ik heb het verkeerde e-mail adress ingevuld op mijn huwai telefoon. Weet iemand hoe ik dit aan kan passen.Want ik kom nu niet verder.

4ronnie door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wachtwoord wijzigen via app Alleen-lezen Onopgelost

HalloIk probeer mijn wachtwoord te weizigen via de vodafone app, maar dit mislukt dus steeds.ik laat vodafone een nieuw wachtwoord sturen naar mijn email. deze mail krijg ik ook binnen en zodra je hem...

Korting bij verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, afgelopen zondag heb ik mijn abbonnement verlengd. Dit probeerde ik eerst via jullie site. Deze werkte echter niet helemaal lekker en daarom heb ik uiteindelijk besloten telefonisch te...

Just8KB8 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart wilt niet activeren Alleen-lezen Onopgelost

Hi,Ik heb gisteren geprobeerd mijn nieuwe simkaart (met abonnement en nummerbehoud) telefonisch te activeren. Toen werd er gezegd dat hij binnen 2 uur geactiveerd zou zijn. Vanochtend was hij nog stee...

Netty13 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Hoe je een "Met je hoofd in de wolken-badge" verdiend. Alleen-lezen Onopgelost

Graag wil ik jullie informeren hoe je een kudo en een "Met je hoofd in de wolken-badge kan verdienen Ik heb gereageerd op de Topic van een medegebruiker. Dit mede om andere forumleden te informeren en...

ArthurH door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Creditering rekening Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, enkele maanden geleden ben ik overgestapt naar een andere provider. Nu heb ik reeds via de Vodafone app een -bedrag staan. Dit bedrag heb ik echter nooit ontvangen en is ook niet gecrediteerd m...

Ziggo en Vodafone - dubbele data Alleen-lezen Onopgelost

Sinds 29 aug ben ik Ziggo klant (tv internet bellen) maar is de installatie niet gelukt. Er komt pas 15 sept een monteur langs. Toen ik klant werd van Ziggo werd mij verteld (via de chat, deze heb ik ...

Suus71 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

foute telefoonnummers Alleen-lezen Opgelost

Afgelopen week werd naar mijn mobiel nummer gebeld op een erg vroeg tijdstip. Zelfs nog 'n keer, ongeveer 1 uur later.Ik lag nog lekker te slapen en had beide keren ook niet opgenomen.Aangezien het we...

Burnardo door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Simkaartnummer opvragen zonder telefoon Alleen-lezen Onopgelost

Goedendag, ik wil graag een nieuw telefoon abbonement.hiervoor had ik een prepaid toestel. helaas is die kapot gegaan.bij het nieuwe abbonement had ik mijn simkaartnummer nodig, deze stond niet meer o...

markvw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen