hbenthem

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Batterij IPhone4 snel leeg door installatie SignaalPlus Plug&Play

Sinds kort heb ik een signaalversterker geplaatst aangezien ik binnenshuis een slecht tot zelfs geen bereik had. Het viel mij op dat daarna het batterijverbruik enorm is toegenomen wanneer ik thuis was. Na vele apps te hebben uitgeschakeld en naar vele oplossingen heb proberen te zoeken heb ik uiteindelijk de signaalversterker eens uitgeschakeld . En wat bleek, het batterijverbruik in huis nam weer normale proporties aan! Zijn er meer gebruikers die tegen dit probleem aanlopen?
67 Reacties 67
xsjlo

Stamgast
  • 69Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hallo allemaal.
Nu ios 8 er is denk je het is opgelost.
Helaas het probleem blijft helaas bestaan.
Gaat er nog iets gebeuren? ? Over 2 maander mag ik verlenen en over 4 maanden ben ik hoogst waarschijnlijk weg bij Vodafone.

Service met dit probleem bestaat niet merk ik al.

Van dit probleem ook maar eens aankaarten bij Antoinette.
Met niet zo vriendelijk erg groet.
Xsjlo
Jschetters

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb ook en iPhone4S. Sinds het plaatsen van de Femtocell gaat de accu ook snel leeg.
Ik heb IOS8 geïnstalleerd in de hoop dat dat iets op zou lossen, maar helaas...
Ik kwam op dot forum terecht, omdat ik steeds meer het vermoeden kreeg dat het iets met de Femtocellte maken had.

Op zich vind ik het al vreemd dat je als klant extra betaalt om de slechte dekking van je provider op te lossen, maar als er dan ook nog dit soort problemen bij komen, wordt het toch tijd dat Vodafone alles op alles zet om dat op te lossen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Op dit moment is het probleem nog in onderzoek, samen met de fabrikant. Helaas is er nog geen nieuws te melden. Zodra er iets bekend is laten we zeker weer iets weten.
markwijnen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb me ook maar eens aangemeld voor het forum, daar ik ook al meer als een jaar tegen het leeglopen van de accu aanloop als ik thuis ben en ik er gek van word.

Situatie, slechte dekking vodafone in huis (geen tot weinig signaal) en ik heb bereikbaarheidsdienst voor het werk, dus ik moet bereikbaar zijn. Bezitter iphone 4s. Inmiddels heb ik al een keer een nieuwe 4s gekregen van apple, toen wist ik nog niet dat het aan signaalplus lag. Ik gebruik vodafone via het werk dus overstappen is niet mogelijk.

Telefoon loopt bij 100% opgeladen en vrijwel geen gebruik met 3g aan in ca. 6 uur leeg als ik thuis ben. Ik had alles ook al geprobeerd met factory reset, niks helpt helaas. Heeft al een hoop moeite gekost.

In praktijk heb ik mijn werk telefoon dus nooit op 3g staan omdat dit niet bruikbaar is. Dan kan ik een stopcontact blijven zoeken. De storingsdienst telefoon moet uit voorzorg vrijwel continu aan de lader.

Ik snap niet dat het niet lukt dit probleem niet op te lossen. Ik ben heel nieuwsgierig wat het probleem is en waarom het zo lang duurt dit te herstellen? Om de zoveel tijd staat hier dat er aan gewerkt wordt, daar hebben we niks aan.

Bij iedere IOS updat hoop ik dat het is opgelost maar inmiddels zijn we alweer op 8.1.1. Meer als een jaar verder met dit probleem.

Ik heb helaas niet de mogelijkheid om van provider te wisselen anders was ik allang weggeweest. Ik blijf dus maar hopen dat of apple of vodafone de problemen oplost.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hoi allemaal,

Ik heb een update voor jullie. Dit is ook meteen de definitieve update over dit issue. We hebben de afgelopen maanden ontzettend ons best gedaan om uit te zoeken wat er mis ging. Er zijn verschillende afdelingen binnen Vodafone bij betrokken geweest. Alle mogelijkheden zijn bekeken maar er is uitgekomen dat dit probleem niet verholpen kan worden. De meldingen uit dit topic zijn inderdaad wel bevestigd, en er is ook vastgesteld dat dit alleen gebeurt bij één specifiek toestel, de iPhone 4S in dit geval. Andere toestellen ondervinden deze problemen niet.

Ik begrijp dat dit erg vervelend is, en we hadden graag gewild dat we jullie een oplossing konden bieden, maar helaas zijn sommige problemen niet op te lossen. Ik hoop in ieder geval wel dat jullie me geloven als ik zeg dat we jullie meldingen uiterst serieus hebben genomen en dat we er alles aan hebben gedaan om het op te lossen.
ArthurW

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Maartje, bedankt voor je eerlijkheid. Wat Vodafone gesierd had was dat ze eerder bevestigd had dat het probleem gereproduceerd is. Dan geef je de klanten hoop (wat je naderhand kan opbreken), maar dan weten ze in elk geval zeker dat ze niet gek zijn. Wat het ook opgeleverd had, was dat je als klant een eerlijke keus had gekregen. Leven met het probleem, van telefoon wisselen of van provider. Zelf ben ik onlangs naar een Iphone 6 gewisseld en bij Vodafone gebleven. Niet omdat ik jullie zo top vind na het SignaalPlus fiasco, maar omdat jullie de beste optie zijn als je veel in het buitenland bent. De iphone6 en de Iphone5 van mijn partner doen het goed op de Signaalplus. Wat ik nu een mooie gesture naar de bestaande Iphone 4S en Signaalplus gebruikers zou vinden is dat je met korting een update aanbiedt naar een nieuwere Iphone. Of toestaat dat het contract per direct ontbonden wordt. Voor mij is dat te laat en dat vind ik prima. Maar voor de overige mensen in deze thread zou je hun ellende met een handreiking kunnen veranderen in iets positievers dan het nu is.

Mvg,

Arthur Wetselaar
Digdeeper
GeurtOostlander

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gebruik van Signaal Plus geeft nog steeds een snelle leegloop van de Iphone 4s batterij. Tevens wordt de batterij erg heet.
Als ik onderweg ben heb ik nergens last van
Diet evel bestaat nus al vanaf 2013
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@GeurtOostlander

Heb je de berichten in dit topic eens doorgelezen? Dan vind je meer uitleg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic