timterietmole

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Barst in scherm Sony Xperia z1

Hallo,

Ik heb mijn Sony xperia z1 nu ongeveer een jaartje. Ik ging naar de sportschool en ik wou weten hoelaat het was en ineens zie ik een grote barst in mijn beeldscherm zitten en me touchscreen is ook geraakt want mijn touchscreen begon van alles in te drukken terwijl ik niks deed.

Ik dus naar Vodafone geweest, en mijn verhaal verteld. Toen kreeg ik als eerste optie om de telefoon op te sturen. Maar dan moest ik eerst 40 euro betalen om de telefoon te laten nakijken of het wel echt door de telefoon komt, Ik kon een gereviseerd toestel nemen of ik moest een ander toestel zelf kopen.

Ik vind het nergens op slaan dat ik eerst 40 euro moet betalen om de telefoon laten nakijken. En deze opties zijn nogal duur en dan praat ik over een prijs van meer dan 200 euro. Terwijl ik niks verkeerd heb gedaan met de telefoon. Het ergste vind ik nog, ik heb er een hoesje omheen zitten. Ik ga gewoon niet zoveel geld neertellen terwijl ik de telefoon niet eens heb laten vallen of gestoten.

Wat ik graag zou willen is dat het scherm gratis gerepareerd word of een ander toetsel. Want ik ben heel zuinig op mijn telefoon geweest.
2 Reacties 2
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo Timterietmole,

Dat is natuurlijk erg balen! Wij kunnen je via deze weg helaas niet aangeven hoe deze schade precies tot stand is gekomen en of dit onder je garantie valt. Dit kan alleen na onderzoek van onze reparatieafdeling. Houd er wel rekening mee dat als deze schade niet onder de garantie valt je te maken kan krijgen met extra (reparatie)kosten. Onze collega's hebben je hierover in de winkel al van meer informatie voorzien en kunnen je verder helpen indien je meer vragen hierover hebt.
weroc

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo

Ik heb zo een soortgelijk probleem , bij mij is alleen de core gebarsten en kromgetrokken naast het knopje om hem aan en uit te zetten in de winkel zeggen ze waarschijnlijk de batterij gebeurd wel meer laat je hem ter reparatie opsturen dan word er gewoon gezegd dat het je eigen schuld is , en krijg je een rekening in mijn geval van 250 euro.

ook sony gecontact en die neemt gewoon het advies weer van het reparatie centrum over en daar is de kous mee af.

Je moet voor de gein eens gaan kijken op de website van kassa en de consumenten bond wat er allemaal niet over de z serie verteld word en hoeveel klachten erzijn.

Ikzelf ben nog in onderhandeling met vodafone over dit probleem dit is ook alweer een week geleden en heb ook hier nog niets over gehoord , maar mocht dit niet goed aflopen dan denk ik dat ik verplicht ben om verdere stappen te ondernemen.

Veel succes

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic