Alex2022

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BTW factuur toestel zonder lening voor een zzp-er

Hallo support, ik wil heel graag een officieel factuur ontvangen waarop de btw staat van het door mij volledige gekochte toestel in de webshop. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en heb ik meer dan 5x contact opgenomen met vodafone.

Volledigheidshalve wat details.
•  Ik ben particulier.
•  Er is geen lening afgesloten.

•  Een pakbon of contract is geen officieel document.  volgens de NL wet en belastingdienst.
•  Medewerkers zeggen WEL btw te zien op het scherm maar wat ik toegezonden krijg staat het NIET op.

•  Medewerker zegt dat Vodafone 8 weken de tijd heeft om dit te regelen, erg merkwaardig.

• Ik heb het toestel gekocht in de webshop omdat de winkel deze niet kon leveren ivm overvallen, ik moest dus wel online. Vreemd, een Vodafone Webshop is toch hetzelfde als ieder andere webshop zoals coolblue, bol wehkamp etc?

Ik ben ook tevreden als Vodafone Libertel Bv mij een officieel document stuurt per post waarin uitgelegd staat dat ze geen BTW facturen kunnen verstrekken. Mocht er dan controle zijn van de Belastingdienst  dan ben ik gedekt en kan ik bewijzen dat ik werkelijk alle moeite heb gedaan om aan een BTW factuur te kunnen komen.

Alvast bedankt en ik wens je een mooie dag 😎
Alex



2 Reacties 2
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @Alex2022, welkom op de Vodafone Community!

 

Ik ben voor je op onderzoek uitgegaan maar vrees dat ik eigenlijk tegen hetzelfde ga aanlopen: We kunnen de BTW gespecifieerd op de factuur zetten, dat heeft een doorlooptijd van 8 weken. Dat is ook niet helemaal wat je wil. De andere mogelijkheid is een kopie van je contract waar het op staat gespecifieerd. Ik kan nog even specifiek bij je abonnement/gegevens kijken (dan wil ik je vragen je profiel aan te vullen met je gegevens), maar denk dat ik geen andere mogelijkheden heb dan die je tot nu toe aan de telefoon hebt gehoord.

Alex2022
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, tof dat je me gaat helpen. Ik zie niet waar ik me profiel verder kan invullen. Prive berichten staan aan. Stuur anders even een prive bericht dan geef ik je de gegevens die je moet weten. Bedankt.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic