davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes

BBC2 (channel 112) poor sound quality

BeMuHe schreef:
Hoewel mij enige tijd geleden het aanbod gedaan is om over te stappen naar de nieuwe versie van Vodafone thuis heb ik dat na ampel beraad niet gedaan, ik vindt de versie welke ik heb staan met de Amino stb en Sitecom router veel beter dan de nieuwe versie.
Bij de eerste indruk lijkt de nieuwe versie goedkoper, ga je echter goed vergelijken is dat beslist niet het geval, op de eerste plaats krijg je bij de oude veel meer zenders ongeveer 72 tegen 57 bij de nieuwe versie, ga je dat gelijk trekken door middel van aanvullende paketten ben je uiteindelijk duurder uit.
Verder zie ik bij het lezen op dit forum dat er veel problemen zijn met het Draytek modem en dat de Entone stb nou ook niet uitblinkt in mogelijkheden, ik blijf zo lang als maar mogelijk is mijn huidige versie van Vodafone thuis houden,
Je hebt groot gelijk en na einde contract dus niet meer verlengen. Vodafone is niet goed.

*moderator edit: account is verwijderd, alleen berichten niet. Alsnog naar archief gezet.*
1 Reactie 1
davod10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
nieuw-1 wrote:
Je hebt groot gelijk en na einde contract dus niet meer verlengen. Vodafone is niet goed.
nieuw-1
Je zit alleen maar te posten dat men bij Vodafone moet weggaan. (hoe bedoel je gefrustreerd door eigen beperkingen)
Dit heb je al bij meerdere topics gedaan.
Mag ik je er op attenderen dat er ook tevreden Vodafone gebruikers zijn. 😄
Doe mij een plezier, zeg je Vodafone op en ga weg van dit forum.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic