StreetNerd

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

BB Q10 pricing?

Hello world!
 
kunnen jullie al een indicatie geven wat dit toestel gaat kosten? op BB FB page doen ze nog steeds geheimzinnig en verwijzen ze ons door naar de providers. 
 
Hopelijk een normaal prijs en geen 600+ anders kunnen ze echt niet concurreren met de top tier foons (eg HTC One, Galaxy S4, iPhoney 5 etc)... ze kunnen geen premium prijs voor vragen zoals vroeger...
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hey StreetNerd, ik weet het eigenlijk ook nog niet. Zolang BlackBerry nog niets bekend gemaakt heeft weten wij net zoveel als jij 😉

Ik heb nog niet echt met de Z10 kunnen spelen dus ik durf je niet te zeggen hoe het toestel en OS10 zijn, maar zeker over OS10 hoor ik opzich geen slechte verhalen. Waarom vind je dat de Q10 niet mee kan komen met andere toptoestellen?
StreetNerd
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben heel erg open minded betreft toestellen. Dus ik sta zeker open voor BB10 en gebruik zelf momenteel een Lumia 920.
 
maar tegenwoordig is de media gewoon pro Apple of android. Dus bijna iedereen heeft een iphone of galaxy. ze switchen echt niet naar BB10 als ze voor de zelfde prijs een iphone/galaxy kunnen kopen. zero mindshare for BB.
 
Alleen huidige BB gebruikers kopen de nieuwe BB10 toestellen. hoe willen ze zo een comeback maken? als niemand switched......
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic