Beste Vodafone,
Door de niet bereikbare klantenservice (zowel telefonisch, chat alsook via Twitter) wil ik graag het volgende van het hart.
In de nacht van donderdag op vrijdag heb ik, en velen met mij, een iPhone 6 64GB Space Grey besteld. Deze had ik verwacht geleverd te krijgen op 26 september. Helaas, door geringe aantallen in jullie voorraad heb ik deze nog niet ontvangen. Dit is op zich geen probleem, ware het niet dat ik geen enkel signaal krijg vanuit jullie wanneer ik het toestel dan wel zou mogen verwachten.
Mijn abonnement is sinds 19 september wel al omgezet naar de (duurdere) verlenging. Alles lijkt voor jullie wel goed te lukken wanneer jullie meer geld kunnen harken. Echter wil ik mijn beslissing om klant bij jullie te blijven herroeppen en wil bij deze dan ook graag de order welke ik heb gedaan (ordernummer 1600665354) annuleren. Daar ik zowel telefonisch, via chat alsook via Twitter geen enkele reactie krijg dien ik mijn verzoek op dit forum in, ik zie geen andere uitweg in deze kwestie. Graag zie ik hier dan ook een bevestiging van tegemoet.
De kosten welke ik sinds 19 oktober teveel heb betaald (het al omgezette verlengde abonnement) zie ik graag niet in rekening gebracht of gecrediteerd op mijn volgende factuur. Het abonnement wat ik voorheen had zie ik graag teruggezet naar de voorgaande waarden inclusief bijbehorende toevoegingen zoals Buurlanden Blox welke reeds niet meer beschikbaar zijn voor nieuwe/bestaande klanten, alles gelieve te herstellen zoals het was voordat ik mijn abonnement heb verlengd. Opgelet; dit is geen opzegging van mijn contract, alleen een herroepping van de verlenging. Mijn doel is om mijn nummer per einddatum (28 november 2014) over te zetten naar een andere provider, voor dit laatste zal ik zelf zorg dragen.
Ik verwacht een reactie van jullie met nette afhandeling van bovenstaande.
Alvast bedankt voor de genomen moeite,
Met vriendelijke groet