Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 968Oplossingen
  • 1,289Discussies
  • 73.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

gegevens zoals aantal oplossingen etc. Alleen-lezen Opgelost

Hi all, Ik zie bij iedereen staan hoeveel oplossingen ze hebben aangedragen en ook dat ze groeien in rangen.Is dit eventueel ook mogelijk bij medewerkers zoals ik?En meteen nog een vraag: ik zie dat j...

Nevets86 door Expert
  • 5447 Topics
  • 253 Oplossingen
  • 785 Likes

Mailtje nieuwe abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

Goededag, Ik krijg net een mailtje dat mijn abonnement gaat wijzigen. Ik mag mijn abonnement al verlengen, maar wil dat pas doen als de nieuwe Iphone uit komt. Kan ik het nieuwe abonnement inlaten gaa...

Samsung Galaxt note Alleen-lezen Onopgelost

Ik moet verlengen ,nu heb ik de Samsung Galaxy note 3 en wil graag de note 4 of de 5 maar die is niet te verkrijgen in Nederland. Of is het al bekend wanneer de note 6 uit komt??

trudy1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ontevreden over service Alleen-lezen Onopgelost

eerst geeft Vodafone toe dat ik ook recht had op de VR Gear bril. in hun computer gegevens staat de orde datum van 10 maart, nu zeggen ze gewoon keihard dat de datum 14 maart was. dan zijn zij er klaa...

edbe door Gedreven Liefhebber
  • 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Re: mb snel op Alleen-lezen Onopgelost

jullie sluiten wel heel snel topics, oplossingen ho maar....

• 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

Galaxy S5 Camera fout Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb op 19 Augustus 2014 mijn abonnement verlengt om de Galaxy S5 + Gear Fit te ontvangen, Sinds vandaag heb ik het probleem dat de camera niet werkt en aangeeft 'Camera fout', dit lijkt mij 100% on...

Ferte door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rotterdam Lijnbaan 104 reparatie samsung S6 Alleen-lezen Opgelost

Mijn S6 geeft geen beeld meer en heb al gebeld met de klantenservice en heb mij laten vertellen dat ik garantie heb.Ik vraag me alleen af dat als ik naar rotterdam Lijnbaan 104 ga of ik dan mijn beeld...

bet4r00t door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

SD kaart 32GB Alleen-lezen Opgelost

als je bij pre orde van een Samsung S7 kreeg je een SD kaart van 32GB gratis.deze zou je voor 1 april binnen hebben?hebben jullie daar ervaringen mee.

• 53 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

S7 netwerk probleem Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Zojuist mijn nieuwe S7 voor het eerst aangezet. Nu heeft hij echter alle updates binnen getrokken, maar ik kan geen verbinding met het Vodafone netwerk maken. Ook niet als ik handmatig het Voda...

Ted88 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer kan ik verlengen? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo mensen, Mijn abbonement loopt 10 augustus af. Dan zou het nu toch mogelijk kunnen zijn om mijn abbonement te verlengen ? Er staat namelijk nog geen aanbod in My Vodafone voor verlenging. Alvast ...

Gps Samsung 6 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi hoi.Ik heb even een vraag. Ik heb sinds een half jaar de Samsung 6. Alleen nu wilde ik mijn Google maps of here (routeplanners). Opstarten en dat doet hij niet. Hij ziet mijn gps niet. Ik heb geen...

Cindy08 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verwijderde foto's blijven terug komen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een paar weken geleden een groot aantal foto's gemaakt op mijn iphone4s, ik heb ze verwijdert maar toen ik weer een dag later keek waren ze weer terug dus ik heb ze weer verwijdert. Maar ze bli...

Lachin1 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Respect voor vaste klanten aub! Alleen-lezen Onopgelost

Geachte VodafoneBen zelf al 8 jaar klant van vodafone en moet elke maand voor mijn (beperkte) databundel betalen. Daar is op zich niets mis mee en doe ik vanzelfsprekend, ook de extra kosten voor teve...

abonnementen duurder en verlengen niet meer voordelig! Alleen-lezen Onopgelost

Vanaf volgende week kan ik mijn abonnement bij Vodafone verlengen. Ik had vorige week op de site bekeken wat het meest voordelig was.Mijn keuze was gevallen op een Vodafone Red abonnement met 3 GB int...

Extra kosten nieuwe telefoon Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone,Ik ben van plan een Black abonnement van 1 jaar af te sluitenmet een S7. Daar wil ik een deel direct van betalen en een deel maandelijks bij het abonnement. Als dat jaar is afgelopen is...

hans71 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Beeld en geluid niet synchroon Alleen-lezen Opgelost

Mijn beeld en geluid lopen sindskort niet meer synchroon op mijn samsung galaxy s6. Iemand een oplossing hiervoor.Heeft dit misschien te maken met de recente software update?

Onterecht afgesloten en zonder waarschuwing Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Hoe bestaat het dat wij als zakelijke klant zomaar worden afgesloten, zonder enige notificatie, en bovendien onterecht.Er zouden meerdere facturen niet zijn betaald, wat aantoonbaar nie...

Guidofone door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Ik kan niet inloggen Alleen-lezen Onopgelost

Ze zeggen dat ik al een account hebt maar ik weet het niet zeker meer wat me gebruikersnaam is en de ww niet kunt u me helpen alvast bedankt groeten

agnes33 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Simkaart gestolen in het buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ik verblijf de komende twee maanden in het buitenland (Duitsland). Mijn simkaart van mijn Nederlandse nummer is gestolen. Op de website van Vodafone lees ik alleen dat je een simkaart kan aanvragen in...

Steven29 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Mobiel+Thuis voordeel Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/p1xn5Wil je naast jouw mobiele abonnement nu ook thuis genieten van Vodafone? Of ben je al tevreden Vodafone Thuis klant, maar wil je jouw mobiele diensten ook bij ons onderbrengen? ...

Jackie door Oud Vodafone Moderator
  • 686 Topics
  • 21 Oplossingen
  • 63 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

VoLTE Roaming met Vodafone

VoLTE roaming betekent: bellen over 4G in het buitenland. In Nederland is bellen over 4G al in gebruik maar in het buitenland is deze functionaliteit nog niet overal mogelijk. Mobiel internetten doe j...

Geplaatst in Tips van Vodafone
Leden met de meeste oplossingen