Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,287Oplossingen
  • 1,742Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Vodafone Wallet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik ben in het bezit van een Samsung Galaxy S8, kun je een specifieke datum geven wanneer Vodafone Wallet het doet op deze telefoon. E.e.a. in verband met buitenland reis.

Saldo verdwijnt Alleen-lezen Onopgelost

zonder te bellen gaat mijn saldo naar nul. Waarschijnlijk moet ik ergens een instelling wijzigen o.i.d. maar ik weet niet hoe of wat. Ben een oude (80 jaar) digibeet en hoop dat iemand mij verder kan ...

4G Alleen-lezen Onopgelost

Hallo gisteren was ik in Maarheeze daar had geen 4G kreeg alleen 3G dus bijna geen bereik als je op tv de reclame ziet geven jullie over all 4G dus niet .ook als ik bij moeder in haar appartement in e...

Bestellen Alleen-lezen Onopgelost

1-6-2017 Mobiel abonnement opgezegd bij Ziggo, maar ze hadden me omgepraat dus nieuw abonnement besteld bij Vodafone. Volgende dag werd mijn simkaart bezorgd, maar naam van contract klopte niet met pa...

vervelende harde fouttoon Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Als ik bel en er wordt aan de andere kant niet opgenomen krijg ik op een gegevenmoment een keiharde fouttoon. Deze toon is een stuk harder dan de normale 'overgaan toon'. Dit is heel erg v...

Breda 4811 Alleen-lezen Onopgelost

Op deze voormalige fabrieksschoorteen staat, na een uitgebreide renovatie, al enige maanden een nieuwe zendinstallatie. Coördinaten:51.595002,4.787774 Van horen zeggen is deze van Vodafone maar tot nu...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen