MrBunnyHop

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Android 4.3 S3 bug

Sinds kort (sinds android 4.3 update) crasht mijn normaal gesproken prima functionerende.
Als ik de lock knop aan de rechter kant van het scherm 1 keer kort indruk krijg ik het scherm dat normaal zou komen als je hem inhoudt (uitschakelen, vliegtuigstand etc ).
5 seconden daarna wordt het scherm zwart en crasht hij.
Dan probeeet hij zich opnieuw op te starten maar dan blijft hij crashen bij Samsung Galaxy S III in het begin tot ik batterij eruit haal.

Iemand een oplossing?
mvg
2 Reacties 2
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @MrBunnyHop ,
Klinkt alsof er iets met de software niet helemaal goed is gedownload. Misschien heeft @SamsungExpert nog een ideetje? Dat is onze Samsung & Android goeroe 😄
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @MrBunnyHop ,

Haha @Per thanks!

Normaal wanneer je die knop 10 seconden ongeveer ingedrukt houd zal het toestel zich opnieuw starten, ik denk dat er bij jou blijkbaar de bug zit waardoor je toestel denkt dat 5 seconden = 10 seconden maar daarvoor is de software niet voor bedoeld. Je toestel zal dan als reactie blijven stilstaan in het Samsung Galaxy SIII scherm en daar kom je inderdaad niet verder mee, het is net alsof je van van vakantie bent en vele foto's en video's hebt die je nog zelf moet verwerken en bekijken en dat moet je toestel dus ook doen en dat is soms net al te zwaar voor je toestel.

Blijkbaar kan de fout in de software zitten, kijk eens via Samsung Kies of OTA of er en nieuwe update beschikbaar is soms kan er ook en kleine update zijn via Kies, mocht dit niet het geval zijn probeer dan en reset van het toestel gegevens wel opslaan via Samsung Kies!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic