Ivarb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Android 4.0 voor Samsung Galaxy S2?

Van de britse vodafone-collegas heb ik begrepen dat 12 april de uitrol van android 4.0 begint in het VK. Is er al een nederlandse uitroldatum bekend?
4 Reacties 4
Sander1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Lijkt er niet op dat dit op 12 april gaat gebeuren. Vandaag is de unbranded versie net uitgekomen in nederland.
Ik zit zelf ook te wachten op een datum dat vodafone Android 4 gaat uitbringen ik heb die vervelende restart bug.

Dus bij deze zou ik vodofone ook willen vragen om ons wat meer info te geven over wanneer hun van plan zijn Android 4 uit te bringen.

VÆRTEX

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een naar eigenschap van dit forum is dat de moderators niet reageren op gestelde vragen. Men zegt dat de update waarschijnlijk de eerste week van april zal worden uitgerold en vervolgens wordt de blog niet meer bijgewerkt!

Beste Moderators, ik begrijp dat jullie het zeer druk krijgen als ieders vraag beantwoord moet worden. Laat dan in een blog of zoiets even weten wat wij (mensen/wij waarschijnlijk zeer gewaardeerde!? 😄 Vodafone klanten) mogen verwachten betreffende de Android Ice Cream Sandwich update. Dan hoeven mensen ook niet steeds dezelfde vraag te stellen. Bij voorbaat dank!
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey mensen.

De update waar jullie het over hebben moet al binnen zijn op je telefoon als deze branded is. Moderator Roy heeft er een update over gegven in Toestel Updates echter word er voor jullie extra navraag gedaan. Roy zal hierover op terug komen, bij deze meld ik alvast dat het lang kan duren voordat er een reactie over dit onderwerp kan gegeven worden.

We moeten namelijk contact opnemen met de afdeling die hierover gaat.

Tot die tijd zal ik het onderwerp sluiten.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Beste,

De informatie die terug gevonden kan worden in het sub topic toestel en software-updates geeft ook aan dat wij afhankelijk zijn van informatie van derden.

De verwachtte datum is al eerder uitgesteld door problemen met de update. Helaas heb ik omtrent de software update geen extra informatie meer mogen ontvangen.

Hierdoor ben ik er dan ook vanuit gegaan dat alles liep zoals geplannend.

Ik zal voor jullie nagaan of ik een nieuwe datum kan krijgen voor de update. hoe het sub topic de komende dagen in de gaten voor een update.

Met Vriendelijke Groet,

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic