hamstergeval

Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Andere sites betrouwbaar op verlengen?

Hallo,

Ik heb hier een vraag over het verlengen van mijn abbo. Ik kan dus volgende maand verlengen, en de selectie van Vodafone zelf is best klein op het moment. Ik zou het liefst een Z1 willen, maar die stond dus niet meer in de lijst.

Nu keek ik dus rond op andere sites, en ik kwam toen op gsmeasy.nl. Zij hebben een brede selectie, maar ook direct een mogelijkheid op het verlengen van abbonemnten. Mijn vraag is dus: Is het veilig om zulke sites te gebruiken, of kan ik het beter bij Vodafone zelf doen?
3 Reacties 3
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @hamstergeval

GSMeasy.nl is geen lid van waarborg-organisatie Thuiswinkel.org
(www.thuiswinkel.org)
Dat betekent dat je aanzienlijk zwakker staat bij een klacht over GSMeasy.nl

Thuiswinkel.org heeft hoge standaarden om consumenten op een veilige en verantwoorde manier zaken te laten doen met haar aangesloten leden-bedrijven via het World Wide Web.
Blijkbaar wil GSMeasy.nl niet aan die hoge standaarden voldoen.
Verder rekenen zij maar liefst €0,15 per minuut als je GSMeasy.nl moet bellen naar haar 0900-nummer met een vraag of klacht.
Uit andere topics blijkt dat de service van GSMeasy.nl slecht is. Medewerkers van GSMeasy.nl verwijzen vrijwel altijd naar Vodafone, of een andere telecom-provider. Ook als zij zelf de klacht of wijziging moeten verwerken.

Controleer dus altijd of een verkoper via het World Wide Web is aangesloten bij Thuiswinkel.org
Weblink: www.thuiswinkel.org
En dan onderaan die website zoeken naar hun 'Ledenlijst'

Succes !

Netwerker
hamstergeval
topicstarter
Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Bedankt voor de reactie. Ik heb gekeken bij thuiswinkel.org, en heb besloten om mijn abonnement te verlengen bij belsimpel.nl. Zij hebben een certificaat, dus hieruit haal ik dat ze redelijk betrouwbaar moeten zijn.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @hamstergeval ,

Dat is inderdaad en goede optie, het is ook en bekender bedrijf met en aantal winkels en heeft ook zijn spotjes gehad op TV.
In ieder geval succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic