Reflex66

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Amsterdam arena

Groots aangekondigd, hypermodern netwerk met een capaciteit die kan meegroeien in de toekomst.
Fantastisch nieuws dacht ik zo, afgelopen woensdag gelijk gebruik maken van de mogelijkheden tijdens ons arena bezoek.
Dat dacht ik tenminste , echter totaal geen bereik, geen internet , geen mobiel bellen, niet sms'en! Gewoon helemaal niks.
Om ons heen diverse medebzoekers vroljk 'app- end, bellend etc.... ( geen vodafone klanten dus)

Waarom niet eerst eea knap werkend maken voordat jullie ons weer blij maken met een dooie mus.
4 Reacties 4
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hoi Refelx66, welkom op het forum. Het klopt dat ons netwerk grondig vernieuwd wordt en daar zijn op heel veel plekken al verbeteringen van te merken. Locaties als voetbalstadions zijn echter wel gevallen apart. Je hebt het dan over enorme contructies met gigantische hoeveelheden mensen die graag allemaal willen internetten en bellen. De constructie zelf stoort het signaal. Door al dat metaal kan een signaal van buiten eigenlijk amper doordringen. Daarnaast zijn de gewone masten in de omgeving uiteraard niet berekend op een piek van tienduizenden mensen.

Voor de Arena specifiek is er een nieuw project gelanceerd door ons, T-Mobile en KPN. Verwijs je daar naar met je post? Zie dit nieuwsbericht. Een garantie dat je als klant van één van ons niks merkt van de drukte daar valt natuurlijk niet te geven, maar eigenlijk hoort de dekking in de Arena nu sterk verbeterd te zijn, en daar zouden klanten van alledrie de providers van moeten profiteren. *edit* zie mijn reactie onder hier onder *edit*
Reflex66
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
ja daar verwijs ik idd naar, ben altijd heel vroeg in de arena voordat de wedstrijden beginnen.
had altijd dan nog wel wat bereik, nu hadden we echter gelijk al niks.
van een flink vebeterde dekking is nog niets te merken
dat valt dan flink tegen na de berichten die de media ingaan.
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
@BasT: is het nieuwe gedeelte van Vodafone al actief in de ArenA? Of nog niet? (alleen KPN + voorbereiding voor T-Mo en Voda). Da's niet helemaal duidelijk uit het artikel. Misschien weten de netwerkspecialisten dat? Wel interessant om te weten.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@RuudNL Ik heb even navraag voor je gedaan en ik begrijp dat onze technici nog bezig zijn om onze kant van het project af te ronden (dwz: de koppeling van onze apparatuur en die van KPN). Het zal niet lang meer duren voor Over ca 2 maanden kunnen Vodafoneklanten gebruik maken van dit speciale stukje netwerk :). @Reflex66 , dat verklaart dan gelijk waarom je nu nog geen verschil merkt. Maar lang zal het niet meer duren!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic