xtessaa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Amper netwerkbereik

Hallo,
Sinds ik ben overgestapt van kpn naar vodafone heb ik amper tot geen bereik, ik heb hier over gebeld een tijdje terug en ik moest maar even wachten tot dat er nieuwe palen werden neer gezet zodat ik meer bereik zou krijgen omdat ik niet in een ideaal gebied woon.. ik wacht maar tot nu toe nog steeds heel slecht bereik. Is er al bekend wanneer er in Schagen extra palen komen? Ik betaal nu voor iets wat ik amper kan gebruiken, kan vaak niet op internet, mijn mails komen niet aan en iedereen krijgt me berichten veel later binnen.
Groetjes Tessa
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @xtessaa ,

Vervelend maar misschien dat er storingen zijn of werkzaamheden daardoor kun je misschien minder of geen bereik hebben.
Klik > Vodafone werkzaamheden voor enige werkzaamheden.

(Let er wel even bij op dat als je en dorp of stad ziet die in de buurt is dat die mast ook problemen kan hebben waardoor signalen worden verstoord).

Voor enige tips klik je op de volgende link: Tips & Tricks voor geen bereik
xtessaa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Ik heb dit al een jaar.. ben al in een Vodafone winkel geweest die hebben mijn mobiel nagekeken en heb iemand aan de telefoon daarna nog gehad. Beide zeiden ze dat waar ik woon ik waarschijnlijk slechter bereik heb en moest wachten op extra zendmasten.. een jaar terug konden ze niet zeggen wanneer die zouden komen maar mischien nu wel hoopte ik.
Ik moet dus gewoon nog een jaar blijven en dan overstappen naar een ander zit dus niks anders op..
Bedankt voor de snelle reactie,
groetjes tessa
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @xtessaa ,

Als het bereik inderdaad bij jou in de buurt niet goed is kan ik begrijpen dat je dat erg vervelend vindt.
Blijkbaar is alles al aan je uitgelegd...? Heb je misschien nog andere vragen?
Er is helaas alleen geen antwoordt of er nieuwe masten in je buurt komen waar en wanneer.

Wanneer en er en nieuwe mast wordt geplaatst moet dit eerst in overleg met de gemeente waar jij in woont, als zij dit niet accepteren kan er geen mast worden geplaatst en daardoor zijn inderdaad vele helaas het dupe van en door de gemeente. Als de gemeente er wel op in gaat en de plannen prima vinden moet er eerst en goede plek worden gevonden voor de mast en ook en goede overzichtelijke plek.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic