maarten0175

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Als je van je abonnement af wilt moet je lang wachten.

Hallo allemaal. Ik begin vanaf nu maar op het forum berichten te geven hoe slecht vodafone met haar klanten om gaan. Ik ben er 1 van, ik hoop dat zich meerdere mensen aansluiten bij deze tropic. Dit alles onder de noemer van jullie (= Vodafone) mij pesten ik jullie pesten...
Sinds april dit jaar ben ik al bezig met Vodafone met het melden dat ik slecht ontvangst heb op verschillende plekken waar ik veel verblijf. Het antwoord wat ik in eerste instantie kreeg was dat ze nieuwe masten aan het plaatsten waren en dat ik geduld moest hebben. Juni nogmaals contact gezocht net zoals in juli maar moet geduld hebben was weer het antwoordt. Na mijn vakantie maar weer een gebeld. Er zou een case aangemaakt worden want ik heb inmiddels het verzoek gegeven om mijn contract per direct te beeindigen omdat ze de dekking niet waar kunnen maken. Ik zou op kort termijn, uiterlijk binnen 30 dagen iets vernemen van Vodafone. Wat blijkt eind augustus, ik hoor maar niets dus ga zelf maar bellen. Geen case aangemaakt maar die persoon zou me weer bellen om aan te geven hoe nu verder. Je raad het al, niemand neemt contact op. Ik maar weer bellen begin september. En ja hoor, er wordt een case aangemaakt. Inmiddels al 3 cases lopen maar moet nog steeds wachten op antwoordt. Elke dag ben ik inmiddels al met de klantenservice en de afdeling producten en diensten aan het bellen en elke dag krijg ik het zelfde antwoordt.. alles staat nog open en ze zullen gaan reageren binnen 30 dagen. Elke keer na contact te hebben gehad krijg ik een sms of ik mee wil doen aan een klant tevredenheids onderzoek. Deze vul ik elke keer trouw in met de meest slechtste beoordeling die er maar is maar denk je dat mij iemand belt aan de hand van deze berichten? Tuurlijk niet. Dus we gaan morgen maar weer bellen.. Vanavond spande de kroon. Ik belde met de afdeling klantenservice, de dame die ik kreeg moest zich inlezen omdat er veel berichten staan bij mijn 3 cases. Prima, maar naar 6 minuten in de wacht te hebben staan verbrak ze de verbinding.. dan heb je lef zeg.. en denk je dat ze me terug belde?? tuurlijk niet.. inmiddels al de laatste betaling terug gehaald via de bank en de komende betalingen laten blokkeren. Misschien dat nu wel iemand mij belt met de mededeling dat ik per direct weg kan bij Vodafone? Weet je, als je bij de club wilt dan is het binnen 4 minuten geregeld en morgen al een nieuw toestel op de mat liggen maar als je met gegronde reden weg wilt duurt het eeuwen. Hopeloos dit.. tevens ben ik benieuwd hoelang dit op het forum staat want dit zal ook wel verwijderd worden.. stel je voor dat klanten na het lezen van dit bericht naar KPN gaan.. stel je voor...
Ik ben benieuwd wie nog meer dit soort ervaringen hebben.. tnx
10 Reacties 10
Anonymous
Niet van toepassing
Wat een verhaal en snap uiterst goed waar de frustratie vandaan komt:@ jeetje.
Allereerst hoop ik natuurlijk dat dit zo snel mogelijk wordt opgepakt voor je en wordt opgelost!
Echter vanuit hier kunnen wij niks betekenen voor je omdat wij vanuit hier niet in de systemen kunnen en hier geen privacy gevoelige gegevens worden gedeeld.
Betreft het terug storneren van het bedrag: ik snap waarom je het doet, echter hierdoor wordt dadelijk het nummer geblokkeerd waardoor je dadelijk verder van huis bent.

Je kunt het volgende doen: via my Vodafone een email sturen, via het feedback formulier op de website, contact opnemen via de chat, via Facebook waarbij je tevens ook een link van dit topic erin zet. (Mijn collega's van deze afdeling kunnen namelijk wel in de systemen) of inderdaad via de klantenservice. Echter is het wel zo dat de afdeling waarbij je inbelt dit door zet naar een andere afdeling die dit afhandelt. Natuurlijk is het niet de bedoeling dat er zomaar wordt opgehangen :@

Nogmaals ik hoop voor je dat het snel wordt opgelost!

Martin011986

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik snap het helemaal
Dat je nog iemand te pakken krijgt
Ik bel al een tijd met ze en die chat dat ik ook waardeloos want d'r zijn geen mensen beschikbaar staat er steeds
Bij deze sta ik aan je zijde

maarten0175
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Die chat van Vodafone is ook bar en bar slecht.. ik krijg niets anders dan de melding dat ze ze druk zijn dat er niemand meer vrij is... wat wil je ook met zo'n bedrijf... triest
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Zie inderdaad op dit moment en probleempje staan bij de Live chat. Soms is dit het geval.
Probeer het morgen nogmaals opnieuw.
maarten0175
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ik ga maandag een bezoekje brengen aan het hoofdkantoor in Amsterdam. Hoop dan iemand te kunnen spreken die me wel serieus neemt en beslissingen kan nemen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Ik snap dat je teleurgesteld bent! Mocht je en bezoekje brengen aan de winkel in Amsterdam laat je het ons dan nog even weten?
maarten0175
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Niet persoonlijk bedoeld maar verwacht van mij niet dat ik nog een Vodafone winkel binnen stap.. ik heb daar geen enkele reden toe. Ik hoop van het hoofdkantoor een vrijbrief te krijgen dat mijn abo. per direct stop wordt gezet. De winkel waar je me daarna kunt vinden heet KPN.
maarten0175
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
En euh... Tis zondagmorgen half 10 en de chat geeft nog steeds de melding dat het eruit ligt. Wat een bedrijf.. triest
maarten0175
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Vodafone heeft toegegeven dat ze erg in gebreke zijn gebleven. Als tegenprestatie kon in direct weg bij hun. Inmiddels ben ik al klant bij KPN. De groeten.
Anonymous
Niet van toepassing
Netjes dat ze toch de fout bekennen, veel plezier bij je nieuwe provider 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic