timm5140

Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Alles in 1 op reis

Gisteren ben ik op vakantie gegaan en in België kreeg ik een sms. Vervolgens ben ik verder gegaan naar Duitsland en kreeg geen sms met de melding Welkom in Duitsland. Mijn internet werkte niet meer. Vodafone inmiddels kan ik internet gebruiken maar hoe weet ik zeker dat de tarifering loopt via alles in 1 op reis?. Ik heb gebeld maar daar had ik helaas helemaal niks aan.
Graag reactie! Ik heb geen zin in een peperdure rekening.
4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Beste

Ik raad je aan om eens de settings te controleren betreft het internet via http://handleidingen.vodafone.nl/web/
Houd er rekening mee dat als het een zakelijk abonnement is dat er eventueel ook de office.vodafone.nl kan staan bij de apn ipv de live.vodafone.com
Tevens zijn niet alle netwerken in het buitenland geschikt voor te internetten. Vaak heb je een netwerk waar je alleen maar mee kunt bellen of alleen internetten. Ook zijn er netwerken waar je beide mee kunt. Ik raaad je aan om eens handmatig een ander netwerk te selecteren.
Via my vodafone kun je controleren of de alles in 1 op reis aan staat.


timm5140
topicstarter
Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik weer zeker dat alles in 1 aan staat anders had ik in Belgie ook niet de melding gekregen dat ik dit pakket gebruik. Maar ij heb ter bevestiging gekeken en het staat aan. Vreemd dat ik geen sms krijg en ook vreemd dat ik geen roaming pagina heb als start pagina. Maar goed als ik bij gebruik kijk staat buitenland op vier euro gisteren en vandaag. Maar ik vind dit alles vreemd temeer omdat ik normaal in Duitsland geen problemen heb.
Anonymous
Niet van toepassing
Dan zou ik even contact hierover opnemen met de klantenservice. Zij kunnen in de systemen kijken of alles correct staat.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic